sobota, 24 grudnia 2016

Zboczone święta, czyli odkryj swoje prawdziwe "ja" (quiz pełen niespodzianek)

Hej, bąbelki. Mam coś dla Was. 💖


Jest to świąteczny quiz Kuno, który zawiera 15 nowych sex-shotów.


Uwagi:
1. Obrazki mogą (ale nie muszą) być podpowiedzią.
2. Soft nie oznacza Senju, hard Yukiego (to by było zbyt oczywiste, prawda?)
3. Pochwalcie się w komentarzach, co Wam wyszło! (no i zapraszam do komentowania shotów)
4. Zagłosujcie też w ankiecie.

Zapraszam.  
I na koniec oczojebne: 

* Wesołych Świąt *

38 komentarzy:

  1. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    Wspaniały prezent. Skomentuje każdą jak będę miała dłuższą chwilkę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok <3 Widziałam ,że też masz notkę, skomentuję późnym wieczorkiem :)

      WESOŁYCH!

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego też! Próbuję ogarnąć co tam wymyśliłaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, 15 SHOTÓW! To teraz masz szlaban na pisanie, dopóki nie skomentuję :P. Dzisiaj brak czasu i tylko zerkam co jest co, ale aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
      Ile smakowitych kąsków <#
      Jak ty to zrobiłaś? Będzie czytania na miesiąc <3

      Usuń
    2. Czuję się jakbym rozpakowywała prezenty <3 Tyle magii świąt <3

      Usuń
    3. Ależ się cieszę <3 <3
      Rozumiem, ja też, ale widziałam u Ciebie peniska-gałązkę <3

      No tak, przecież pisałam to (oprócz normalnych notek) w ciągu 1.5 miesiąca : >

      Jedne są krótkie jak prawdziwe one-shoty czy tam miniaturki, inne bardzo długie. Są sny, wspomnienia, ale też te normalne notki (potem wspomnę o tym w fabule).

      Wesołych Świąt, smacznej rybki, obżartego brzuszka i miłego czytania :)

      Usuń
    4. Dziękuję <3
      Kilka już przeczytałam między robieniem pierogów, a oblizywaniem garnka po kremie.

      Usuń
    5. Ciekawa jestem, czy chodzi ci o ""chcę taki brzuch", czy "Levi w pozycji do głębokiego gardełka" :)

      Usuń
    6. Oba. Znaczy - teraz chodziło mi o brzusio, bo to takie fajny, zmysłowy gifuś, ale Levi jak zwykle - klasa sama w sobie <3. Ten obok też jest piękny <3. Ale on ogólnie jest piękny <3

      Usuń
    7. Aaaa, rozumiem :) Tak, #160 cm

      Usuń
  3. Trafiłam na Furiego !!!!!!!!!!!!!!!!!
    kocham cie !!!!!!!!!!!!!!!!

    ~spiritNS #Furi na 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO WIDZISZ, MALEŃSTWO <3

      Usuń
    2. Kuno wesołych i szczęśliwych świąt :)
      Abyś była długo z nami i miała dużo we(ł)ny
      Żebyś miała chłopaka, który przywiązywany niczym Senju, rozbawi Cię jak Kot, w łóżku będzie Renem, a z wyglądu Kaienem :3

      Szczere życzenia od twojej wiernej czytelniczki :3 dalszych sukcesów życzę ci co noc :3

      ~SpiritNS #Furi(jesteśmy sobie pisani)

      Usuń
    3. Tobie też, Spiruś <3
      Dzięki, piękne życzonko <3

      Usuń
    4. Hej Kuno
      Już jestem, wróciłam do domu od rodziny (święta, czas zabiegania Ehhh)
      Ale możesz być ze mnie dumna, bo bloga czytałam (nie moglam niestety komentować :( magia telefonów)

      ~SpiritNS #Furi (notatka taka piękna i to mleko... Odpływam)

      Usuń
    5. Widze, że prawie wszyscy rozleniwieni po tych świętach :)
      Zbieraj we(ł)ne Kunoś
      Nie rób nic na siłę, bo to nie ma sensu (zrób nie wiem... Tydzień przerwy czy coś)
      Jednakże będę czekać na kolejne wpisy :3

      ~SpiritNS #Furi

      Usuń
    6. Na odstresowanie redaguję stare notki :D
      Dzięki za wełnę :) Postaram się zacząć pisać Kaiena.

      Usuń
  4. Aaawwwww Kuno ;3 Jestem z tobą jeszcze od starego bloga, dokładnie zaczęłam czytać od wpisu senju-kaien-gwałt (nie pamiętam tytułu ��) i potem od początku. Serio kocham cię i twój blog, cieszę się że wróciłaś po przerwie wcześniejszej. Na święta życzę Ci dużo wełny, chociaż patrząc po 15 shotach, tej akurat ci nie brakuje ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaawwww, cześć, kotanie <3 Cieszę się bardzo, że jesteś ze mną tak długo :)
      To życzę fajnej zabawy z shotami i Wesołych Świąt! :)

      Usuń
  5. Kuuuno~! <3
    Niestety nie mogłam przeczytać tej notki z 22 ;-; Ale skomentuje ją nieco później (nie zabijesz, praffda?)
    Wesołych świąt! I Szczęśliwego Nowego Roku! ;3
    Bądź taka zajebista jak jesteś <3
    Dużo seksów, miłości, miodu, zabawy, uśmiechów i słodyczy ;3
    Lots of love
    Yoshi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zabiję, Yoshi, oczywiście, że nie. :D

      Wesołych i zboczonych!

      Usuń
  6. Napisze to tu!
    Czy one shoty sa powiazane z ogolna fabula? :D
    Wesolych swiat, mi mozna nie zyczyc, bo ja swiat ni mam :D
    Zycze Ci, zebys pisala wiecej o Emilu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie! Więcej Emila! xD
      Co do one shotów, to raczej nie ;3

      Usuń
    2. Niektóre shoty są, inne nie są :)
      Na pewno będzie więcej Emila ;)

      Usuń
  7. Mam wolny cały najbliższy tydzień, więc z pewnością wszystko przeczytam, bo teraz chyba nie przeczytałam wszystkiego, bo się zgubiłam w obliczeniach kliknięć. :D
    Widzę, że u ciebie z weną nieźle, skoro tu taki urodzaj. :) A ja jestem dumna z siebie, bo wymęczyłam pięć krótkich wpisów... Gdzie tu sprawiedliwość? :D
    Zapraszam i również życzę wesołych świąt. :)
    (Wspomniałam już, że jestem do dupy w składaniu życzeń)

    ~Arco Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też wesołych, Arkuś!
      To idę do ciebie.

      No, z weną chyba było nieźle, ale zrobię sobie krótką przerwę.

      Usuń
    2. Z okazji świąt podsyłam ci w prezencie niezaładowany nagłówek: http://static.pokazywarka.pl/i/7191128/816415/naglowek.jpg :D

      Dziękuję za życzenia. :)
      Czekam na wrażenia pod moimi, niezbyt świątecznymi i niezbyt wesołymi wpisami. :)
      I biorę się za ogarnianie twoich. :D

      ~Arco Iris

      Usuń
    3. O, jakie cudowne znaczki. :D

      Usuń
  8. Nadrabiam zaległości :-)
    4 shoty już przeczytałam. Cudowne jak zwykle :-) poleciłam znajomym.


    Ambra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Ambruś, super :D rozpowszechniasz gejuszków :3 Możesz sobie czytać bez pośpiechu :)

      Usuń
  9. Właśnie skończyłam :-) i powiem Ci, że w Słowniku Języka Polskiego nie znalazłam wystarczającego określenia oddajacego moje uwielbienie. Jestem zachwycona :-)


    I oczywiście przesyłam spóźnione życzenia TĘCZOWEGO NOWEGO ROKU.


    Ambra

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybacz, że przychodzę tak spóźniona, ale chciałam skomentować, gdy wszystko już przeczytam. I w końcu to zrobiłam! Ale zajęło mi to sporo czasu :< Jak widać...
    Ale już jestem! :D
    Ok. Zacznę od tego, że uwielbiam cię za shota Shin x Justin. Przebieranki <3 Jakoś bardzo mi się podobał! :> No ok, lubię po prostu przebieranki xD I pączki z nadzieniem różanym też!
    No ale ja jestem miękka jak gąbka, więc najbardziej spodobał mi się oczywiście Dave x Abel, chociaż był smutny *-*
    Nie wiem co jest ze mną nie tak, ale naprawdę lubię smutne rzeczy, chociaż potem sama jestem w takim nastroju xD Ale aaach... Chociaż Abris moim OTP <3 to jest mi cholernie szkoda Dave'a :<
    Ale skoro mowa o Abrisie... Kocham to, jak nie mogli wytrzymać i tak chaotycznie lecieli do mieszkania xD Są wspaniali ;___; No i pewnie, że Abel jest z nim zakochany! ^^
    Wszystkie shoty miały coś, co mi się podobało, ale te trzy są moimi zdecydowanie ulubionymi ^^
    Wybacz, że tak pokrótce, normalnie pewnie napisałabym więcej, ale mam nowego laptopa i pisanie na nim czegokolwiek to póki co czysta udręka -____-
    Trzymaj się cieplusio i do zobaczenia w następnej notce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo było dużo czytania. ;)
      Pączki z nadzieniem różanym <3 cieszę się, że lubisz przebieranki <3

      #mięcioszku :) Widzisz, ty masz dobre serduszko, dlatego szkoda ci Dave'a :D Babi nawet stworzyła mu stronkę na fejsie :D

      A tak w ogóle, to Abris brzmi cudownie <3

      Super, że masz nowego lapusia, na pewno się zgracie :D

      Usuń

Kaczuszka dziękuje za Twój komentarz ^.^


Autorki-penetratorki: Orzech i Marchew.
2 kg 4 kg Abel Adam Agata Ash Babi baner bdsm Bianca bliźniak blokada seksualna boczki bondage ChaD Chloe Chris ciach ciach ciasteczka z "wróżbą" ciąża ciekawostki Dan Daniel Daren depakine depresja dominacja double Emil fani fartuszek fisting fobia foty w sieci Furi Gina gips głębokie gardło gumki gwałt gwóźdź programu hipomania HIV hotel impreza kac kaczuszka Kaien kamień kampania kanapki kara karteczki Ki-Ki kłótnia o leki koleś z klubu koncert konie Konrad koszmar koszulki Kot kroniki Kyu leki lesbijki lewatywa lit Lovely Lucyfer Makoto maliny mamuśka Mans Marcel Marchew masaż masażer prostaty masowanie brzuszka Matt mieszkanie Miles nagrania narkotyki Nick notka na medal notka świąteczna nowa praca nowy szef nowy wóz obowiązki domowe obraz odstawienie leków ogłoszenia parafialne Organizacja oświadczyny Patrick piercing w sutku Pierdzioszek pierścionek pierwszy raz plaża plotki pobicie podglądactwo podróż poślubna podwiązka podwójna penetracja pogrzeb pończochy poprawa Senju portret Kaiena porwanie Kota poświęcenie Senju potrącenie prezenty propozycja prostytucja próba próba gwałtu przebieranki przedawkowanie przekręt przemiana Kaiena przemówienie przeprowadzka przesłuchanie Yuto przysięga psychiatra PTSD quiz Reira Ren rocznica bloga rodzice Roy rzecznik prasowy Saen Saki Saya schizofrenia sen Senju seria shotów sesja sesja zdjęciowa siłownia slut spadek libido stalker stany mieszane striptiz sukienki suknia ślubna szantaż śmierć Yuto świadek Święta Święty Mikołaj tabletki tajemnica rodzinna tatuaż teamKot terapia test na HIV to tylko włosy tortury Toru trasa trawka trójkąt Tulku Tyler ujawnienie się uległość uległy domin urodziny utrata pracy ważna decyzja wiązanie wibrujące jajko wosk wybite szyby wydanie płyty wystawa Xavier Yoko Agyness yukata Yuki Yuto za dużo imion więc się nie zmieści zapiski Yuto zatrucie zazdrość zdjęcia zdominowany domin zmiana leków znaczenie zapachów żółta obroża