Cześć, bobasy.
Ulepszyłam zakładkę "Opis postaci", możecie sprawdzić ~~TUTAJ~~ ;) Zmniejszyłam obrazki i dodałam krótkie opisy, więc nie ma potrzeby klikania, żeby przejść na stronę (chociaż strony zostały, bo czasem podlinkowuję je w notkach).

Po najechaniu myszką na obrazek pojawi się krótki opis.
Enjoy :)

sobota, 5 listopada 2016

Wesołe przygody szóstki napaleńców, cz. IV. KOT

KOT

Mój mąż był wspaniały. Kochany debil również. Całowali się i macali. Ale fajnie! Wyglądali jak dwa napalone samce alfa. Żaden nie chciał ulec.
No i potem to obciąganko! Matko, myślałem, że oszaleję. Nie mogłem oderwać od nich wzroku. Senju tak samo. Ślinił się.
A oni po prostu leżeli na kanapie i namiętnie obciągali. Podnieciłem się jeszcze bardziej. Yuki szczerzył się jak dureń. Pewnie też chciałby, żeby Ren mu obciągnął.
Już kiedyś o tym myślałem. Ciekawe, czy kiedyś ze sobą spali? Chyba spytam o to mojego męża.
Zauważyłem, że zwykle podczas seksu prawie się nie dotykali. Pewnie chodziło o to, że obaj byli dominami. Żaden nie chciał ulec, nie?
No ale z Kaienem było inaczej. On nie był dominem. Leżeli teraz sobie z Renem i mieli nas w dupie. Byli skupieni tylko na sobie. 
Dobrze, że zgodziłem się na orgię. Na początku miałem pewne obawy, ale po kolejnym seksie z Renem zrozumiałem, że jednak jestem od tego uzależniony. Może potrzebowałem takiego przełomu? Terapia przynosiła skutki. Czasami miałem koszmary. Czasami myślałem o tym, że zabiłem człowieka. Że Patrick mnie skrzywdził.
Ale nie byłem ofiarą. Nie chciałem myśleć o sobie w ten sposób.
Jestem silnym Kotkiem. Wiedziałem, że dam radę. Miałem przecież Rena i przyjaciół.
Jezu, ja naprawdę kocham mojego męża. Uwielbiam Yukiego. Wielbię wspaniałego siebie. Dawno nie czułem się tak cudownie. No dobra, ostatnio byłem tak napalony w noc poślubną, ale to jednak co innego. Teraz byłem całkowicie rozluźniony. Niczego się nie bałem. Poprosiłem nawet Rena, żeby wziął ten pachnący żel. Jezu, jak ja mogłem żyć bez seksu? Głupi Kocie, przecież wystarczyło się przełamać. Hoshi mówił, że po prostu potrzebowałem odpowiedniego bodźca.
Dobra, nieważne.
Czułem, że muszę nadrobić stracony czas. Będę się ruchać jak wściekły kot. Ze wszystkimi. Marzyłem i fantazjowałem o trójkątach, czworokątach i orgiach. Chciałem wszystkich. Pewnie trochę popłynąłem. Może przesadzałem.
Ale ja naprawdę chciałem się ruchać. Byłem zły na siebie, że zmarnowałem tyle czasu. Mogłem pozbierać się wcześniej.
Teraz chciałem to nadrobić. Miałem nadzieję, że będziemy sobie organizować orgie z Yukim i Emilem.
To było jak narkotyk.
Wróciłem do gry.
Byłem nakręcony. Podjarany. Napalony. Czułem, że jaja mi puchną od nadmiaru spermy. Chciałem się już jej pozbyć. Szkoda, że gumki. To chyba dlatego czasami odpływałem myślami.
Miesiąc.

Ale Yuki nie pozwolił mi się nudzić ani rozklejać. Uwielbiałem go za to. Emil i Senju wylizywali samców alfa, a ja wiłem się i szarpałem, bo ten sadysta włożył mi w tyłek wibrujące jajko. Włączał je co chwila, a ja krzyczałem i stękałem. Chyba to nagrywał.
Ale bardziej czekałem na elektrostymulację. Nigdy jeszcze tego nie robiłem. Zerknąłem na Rena i zamarłem - patrzył mi prosto w oczy. Był lekko zarumieniony, włosy miał zwichrzone, wargi czerwone i nabrzmiałe.
Yuki włączył prąd nagle, nawet nie zauważyłem, że coś wcisnął. Po prostu poczułem przyjemne mrowienie i pisnąłem. Mięśnie zaczęły mimowolnie pulsować i drgać. To było dziwne jak cholera. Naprawdę.
Zmieszałem się i zamknąłem oczy. Yuki gładził moje ramię - spokojnie, delikatnie. Zawsze dbał o uległe pieski.
Znowu zacząłem jęczeć. Nie byłem pewien, co czuję. Chyba byłem trochę przestraszony i zmieszany. Zawstydzony.
Kurczę, zawstydzony.
Właśnie.
Dlaczego?
Patrzyli. Wszyscy. Gapili się na mnie i pieścili mnie spojrzeniem. Pożerali wzrokiem. Zapomniałem nawet o gumkach. Już mnie to nie ruszało. Szarpałem się i stękałem, a Yuki trzymał mnie za włosy. Kiedy znowu włączył jajko, krzyknąłem i głośno zawyłem. Nie wiem, co robili pozostali. Zaciskałem mocno powieki i błagałem Yukiego, żeby przestał.
Ale nie przestawał.
To było cholernie dziwne, irytujące, przyjemne i rozpraszające. Szarpałem się, stękałem i krzyczałem, a oni patrzyli.
Już nawet myślałem, że dojdę, ale Yuki przerwał. Tak samo nagle, jak zaczął. Gdy otworzyłem oczy, Senju i Emil klęczeli przy mnie.
Yuki zdjął mi wszystkie elektrody, rozkuł mnie i pchnął na podłogę. Nie mogłem się uspokoić. Cholera, dygotałem. Penis pulsował. Tak bardzo chciałem dojść.
Ktoś przyciągnął mnie za biodra. Nie wiem, kto. Nie patrzyłem.
Nieważne.
Ktoś wyjął jajko.
A potem we mnie wszedł.
Krzyknąłem i poczułem, jak czyjeś palce wbijają się w moje chude biodra. Zastękałem i zacisnąłem dupę. To pewnie Senju. Poruszał się trochę chaotycznie. Chyba był mocno napalony.
Tak samo, jak ja.
Byłem napalony.
– Dobra, zmiana. – Usłyszałem głos Yukiego.
Teraz chyba Emil. Miękkie palce i twardy fiut.
Pieprzyli mnie na zmianę. Nawet nie próbowałem się powstrzymywać. Jęczałem i sam nabijałem się na twarde penisy, a potem doszedłem z krzykiem. Tryskałem długo i dużo. Ktoś trzymał mnie za włosy. Yuki mówił, że jestem zboczoną, zepsutą szmatą.
Właśnie tak się czułem.
I to było cudowne, do cholery!
Kot powrócił!
Klękajcie narody.
Matko, jaki orgazm. Nareszcie się rozładowałem!
Ale nie dali mi ochłonąć. Rżnęli mnie bez przerwy. Nawet kiedy wycisnąłem z penisa ostatnią kroplę spermy, oni dalej się we mnie wbijali.
Zaczęło mnie to drażnić, ale zacisnąłem zęby i grzecznie pozwalałem im rozpychać dupę. Yuki przyciągnął mnie do swojego członka i kazał ssać.
Ssałem i stękałem.
Lizałem i obciągałem.
Jak grzeczna, napalona szmata.
A potem ktoś mi wepchnął to cholerne jajko. Rżnął mnie rozpalonym kutasem i wkładał wibrujące cudo.
Zacząłem szlochać. Nie mogłem już wytrzymać. Krzyknąłem i szarpnąłem się. Błagałem, żeby przestali.
– Yuki, wystarczy. – To chyba głos Rena.
Tak, tak, mój kochany mężu! Powiedz im, żeby przestali.
Przestali.
Leżałem na podłodze i płakałem. Trząsłem się. Byłem nadwrażliwy. W środku wszystko płonęło.
– Grzeczny Kotek – powiedział Yuki i pogładził mnie po włosach.
Potem przyciągnął do siebie i objął.
Westchnąłem głośno i przestałem ryczeć. Byłem cudownie rozładowany. Poczułem czyjeś palce we włosach.
Senju.
Kochana Kaczuszka.
Emil przysunął się i pocałował mnie w usta.
Żaden z nich jeszcze nie doszedł. To znaczy, Emil doszedł już wcześniej, ale teraz jego fiut znowu był twardy. Senju ciągle był napalony. Cały czerwony, rozgrzany i spocony. Wyglądał przepięknie.
Yuki pogładził mój pośladek, a potem pomasował mi odbyt i pchnął palce do środka. Sapnąłem i zamknąłem oczy. Emil znowu mnie pocałował.
Dalej będą mnie dręczyć?
To niesprawiedliwe.
Poczułem, jak wkłada mi w tyłek dildo, a potem znowu gładzi uspokajająco pośladek.
Kochany sadysta.
– Idź, obsłuż tych napaleńców – powiedział, a ja podniosłem się i zerknąłem na męża.
Trzepali sobie z Kaienem. Znowu. Pewnie gdyby nie ta męska duma, to już by się ruchali w najlepsze.
– Do dzieła, Kotku. – Usłyszałem znowu głos Yukiego.
Podszedłem do nich na czworakach. Byłem zjebany, ale nie chciałem tego przerywać. No i dali nam taki pokaz! Jezu, ale się jarałem! Teraz mogliby mnie bzyknąć.
Ren pogładził mnie po włosach i przyciągnął do swojego penisa. Przełknąłem ślinę i objąłem go ustami.
Mój.
Twardy i pachnący.
Od razu zacząłem obciągać. Zamknąłem oczy i po prostu dałem się ponieść. Czułem, jak Kaien gładzi moje biodra. Ren bawił się moimi włosami.
Pieścili mnie. Dotykali i nakręcali.
Potem ssałem Kaienowi. Czułem się jak szmata. Yuki miał rację.
To było, kurwa, cudowne!
Cudowne.
Chciałem jeszcze.
Znowu zacząłem się podniecać. Korzystaj, Kotku, póki możesz!
To sobie korzystałem.
Ren znowu przysunął się bliżej i zaczął mnie całować. Namiętnie, mocno i trochę szorstko. A potem poczułem na karku usta Kaiena i zadrżałem.
Jezu, jakie to było wspaniałe!
Zamknąłem oczy i zacząłem ocierać się o Rena. Kaien chwycił mnie za brodę i mocno pocałował w usta. Zastękałem i sapnąłem. Potem całowałem Rena, a następnie on całował Kaiena. Lizali się. Byli tak blisko. Matko, ja chyba oszaleję!
Kaien wyjął mi dildo, chwycił za biodra i nasadził na swojego fiuta. Westchnąłem i znowu pocałowałem mojego męża, a potem zacząłem się poruszać. Kręciłem dupą i zaciskałem mięśnie. Kaien obejmował mnie w pasie i bzykał. Całował moje łopatki, kark i ramiona, a ja jęczałem i brałem grzecznie w dupę. Czułem się już trochę rozepchany.
Gdy zerknąłem w stronę Yukiego, spojrzał na mnie i wyszczerzył się. Trzymał Senju za włosy i kazał mu bzykać Emila, a ten robił to bardzo chętnie. Wbijał się w uległą dupę i stękał. Emil też stękał.
Ja też stękałem.
– Kaien? – spytał Ren, a ten debil nie przestawał mnie ruchać.
– Co? – sapnął i ugryzł mnie w ramię.
– Weźmiemy go na dwa baty?
– Jasne.
– Co? – jęknąłem, ale Kaien zepchnął mnie z bioder i zerknął na Rena.
– Jesteś teraz taki rozepchany, że chętnie weźmiesz dwa kutasy, prawda, skarbie? – zwrócił się do mnie mój mąż.
– Ale...
– Futrzaku, przecież wiem, że chcesz. – Wyszczerzył się debil, a ja poczułem falę wstydu.
– Spadajcie. – Zaśmiałem się, a Ren pogładził mnie po policzku.
– Chodź tu – powiedział i położył się na plecach.
Położyłem się na nim i nasadziłem na jego członek. Ren objął mnie w pasie i pocałował w usta. Chwilę później poczułem penis Kaiena. Najpierw pchnął leciutko żołądź. Nie chciała wejść. Mocował się chwilę z moją zaciskającą się dziurą, a potem sapnął ciężko i wszedł głębiej. Ja też sapnąłem. Trochę bolało. Członek wchodził z trudem.
– Rozluźnij dupę, Kotku – szepnął mi w szyję mój hot facet, a ja poczułem dreszcze i spiąłem się jeszcze bardziej. – Nie, nie tak. Rozluźnij się – powiedział i liznął mnie w ucho. – Nie spinaj mięśni. Tak, dobrze. – Uśmiechnął się. – Moje grzeczne Kociątko – zamruczał, a potem głośno sapnął, bo Kaien wszedł głębiej.
– Jezu, ale masz zajebistą dupcię. – Zaśmiał się debil i klepnął mnie w pośladek.
Poruszali się powoli, wręcz delikatnie, ale i tak trochę bolało. Byłem rozepchany jak cholera. Jęczałem i szarpałem Rena za włosy, a potem zacząłem przeklinać.
Byli bezlitośni. Wsuwali się we mnie rytmicznie, jakby idealnie się zgrali. Sapałem i wzdychałem, a Ren całował mnie w usta.
Potem Kaien wyjął penisa i przyciągnął mnie do siebie. Byłem prawie nieprzytomny. Biodra mnie bolały, tyłek pulsował. Ren też się podniósł i usiadł. Przysunął biodra do bioder Kaiena, a ich członki zetknęły się ze sobą. Kaien wziął je w dłoń i wyszczerzył się.
– Wskakuj, Futrzaku – powiedział, a mój seksowny mąż odchylił się i oparł na łokciach.
Uniosłem dupę, a Kaien objął mnie w pasie. Potem powolutku nadziałem się na ich fiuty. Chyba bolało mniej, może pozycja była lepsza? A może dziura mi się lepiej rozwarła? Położyłem Kaienowi dłoń na ramieniu i zacząłem się poruszać. Nie odrywał ode mnie wzroku. Patrzył prosto w oczy. Nieco pytająco, ale z tym samym zadziornym uśmieszkiem.
A ja nasadziłem się mocniej i zastękałem. Poczułem, jak Ren gładzi moją talię. Przechyliłem głowę i spojrzałem na niego - uśmiechał się. Wzrok miał napalony.
Senju skończył rżnąć Emila. Teraz obciągali Yukiemu. Trzymał ich mocno za włosy i ruchał ich gardła.
– Nie rozpraszaj się, mężu – powiedział Ren, kładąc mi rękę na biodrze.
– Właśnie – dodał Kaien i przyciągnął mnie za kark.
Przez krótką chwilę patrzył mi w oczy, a potem chwycił mnie za włosy i pocałował w usta. Namiętnie, mocno. Mokry język łaskotał dziąsła i zęby, wsuwał się głęboko i rozpalał jeszcze bardziej.
– Kurwa, zaraz dojdę – szepnął mi do ucha, a ja zacząłem się trząść. – Ren, mogę trysnąć mu na twarz?
– Kotku, jak myślisz? Czy Kaien może trysnąć ci na twarz? – zwrócił się do mnie mój hot facet.
– Nie wiem – jęknąłem i odrzuciłem głowę.
Było mi wszystko jedno.
– Chyba zaraz nam tu padnie. – Zaśmiał się Kaien, a ja zamknąłem oczy i poczułem, jak mięśnie odbytu zaczynają niekontrolowanie drgać. – Hej, nie zaciskaj się tak, Kotuś!
– Nie mogę – jęknąłem i nasadziłem się do samego końca. – O matko, jak dobrze!

Prawie krzyczałem. To było takie wkurzające, ale jednocześnie wspaniałe. Wiedziałem, że tym razem nie dojdę, bo nie miałem nawet erekcji, ale penisy tak cudownie drażniły prostatę.
To lekko irytowało. Denerwowało. Nakręcało. Chciałem przestać, ale nie mogłem.
Kiedy zacząłem chlipać, Kaien uniósł mnie za biodra i wyjął penisa. Opadłem na Rena i przytuliłem się do niego plecami, a on objął mnie ramieniem i znowu we mnie wszedł. Kaien w tym czasie pozbył się gumki i zaczął sobie trzepać.
– Chodź tu – powiedział, chwytając mnie za rękę. – Podnieś się, Kotuś.
Przyciągnął mnie za brodę i wsadził fiuta w usta. Siedziałem na biodrach Rena i poruszałem leniwie dupą. Czułem, jak gładzi moje lędźwie i pośladki. Krótką chwilę obciągałem, a potem Kaien szybko wyjął penisa i doszedł mi na twarz. Zamknąłem oczy i poczułem na skórze jego spermę. Sapnął ciężko i jeszcze kilka razy włożył mi członek w usta, a potem odsunął się i opadł na łóżko.
– Ja pierdolę. – Westchnął, gładząc moje udo. – Muszę trochę ochłonąć. Za jakiś kwadrans znowu będę gotowy.
Ren objął mnie i przyciągnął do siebie. Leżałem teraz na nim, tuląc się plecami do jego klatki piersiowej, a on powoli się we mnie poruszał. Czułem, jak sperma ścieka mi po twarzy. Kaien tylko się przyglądał. Potem wstał i nalał sobie wina.
– Chce ktoś zapalić? – spytał, patrząc na Yukiego.
– Jasne. Robimy sobie krótką przerwę? – powiedział mięśniak, a Ren cmoknął mnie w ucho.
– Robimy przerwę, Kotku? – szepnął i leciutko je polizał.
– Mmhhh.
Cholera, ale byłem luźny. Rozepchany. Zerżnięty. Dwa penisy w dupie to nie żarty. Już się bałem, co tam jeszcze wymyślili.
Ale nieważne. Podobało mi się. Czułem się świetnie. Chyba wracałem do normalnego, kociego życia. Ach, to cudowne uczucie rozepchanej dupy!

124 komentarze:

  1. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    i jeszcze milion serduszek.
    To jest to co ja kocham, uwielbiam i w ogóle genialne.
    Kocie ty to masz szczęście.
    To było mega podniecajace, czytałam z wypiekami na twarzy.
    Dwaj najwięksi wrogowie razem bzykali Kota.
    Kocie chętnie bym się z tobą zamieniła ale ciii... XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się jeszcze pobzykają : >
      Dziękuję za milion serduszek :D
      #wypieki na twarzy <3

      Usuń
    2. Pięść w dupie Emila, dwa baty u Kota... jaram się i rozplywam <3

      Usuń
    3. To myślę, że notki dominów też ci się spodobają : >

      Usuń
    4. notki dominów to bedzię coś <3 hahaha
      ahhh doczekac nie mooge.
      kuno to moze..00.00 ? czooo ?
      ??????????
      <3 <3 <3 <3

      Usuń
    5. Już na samą myśl o ich notkach robi mi się mokro :3

      Usuń
    6. HAHA:) A co myslisz o jajku w dupce yukiego ?

      Usuń
    7. Nie rozpraszaj się mężu... czyżby Rena chciał podkreślić do kogo Kot tak na prawdę należy :3
      Zresztą nieważne, było to tak cholernie słodkie :3
      #cukier

      Usuń
    8. Tylko jajko? Ja myślę o czymś znacznie większym :D

      Usuń
    9. I jeszcze jedno... Ja też rozkminiałam jakiś czas temu, że Yuki o Ren w czasie sesji się nie dotykają.
      A mogli by komuś zaserwować dwa baty... własne dwa baty :3
      #dwa baty dominów

      Usuń
    10. jajeczko tak na początek
      przyzwyczajenie i te sprawy :) a po tem
      hahahaahha
      bedzie coś większego

      Usuń
    11. Dobre ...wtedy ich baty by sie tez dotykały
      kto chętny
      emis napewnoo

      Usuń
    12. Ciiiiii ;)
      No, oni się raczej nie dotykają podczas seksu ;)

      czyżby Rena chciał podkreślić do kogo Kot tak na prawdę należy :3 - możliwe :D

      Usuń
    13. Podoba mi się te twoje ciii...

      Usuń
    14. No dobra ci to ci.... :)

      Usuń




  2. Kicia <333
    Widzisz już jest lepiej 
    Nie ma dołka ..jest fajnie
    Zaraz cię Yukis będzie męczyć a Ren spojrzeniem
    Prowokować i Kusić <33
    Ren <3 <3 <3
    Rozdział
    To takie cudowne
    Ze codziennie jest rodział <3 ahhhh
    Chce tak zawsze hahah hahah hahaha 
    Kuno co ty na to ?

    Aaawww „ >333
    Pewnie  ze ren jest wspaniały
    Tak już… to yuki jemu hahaha
    Na kolana yukis ale już 
    nu nu nu kicia.. jest owiele lepiej 
    kicia będzie dobrze , jest coraz lepiej 
    własnie masz rena
    ty narcyzie
    hoshi --- gwiazdka 
    hahahaha hahahhaha hahahhaha
    och kocie 
    ren ci pomoze w nadrabianiu
    choc w tej chwili ma w dupie cały swiat ..
    leniwce dwa 
    jajko 
    yukis ty słodziaku ..a może ren ci włozy jajko zobaczymy jaki wtedy będziesz
    pewnie słodki
    słodki yukis
    nuu … yukis to sadysta…  hehe
    yukkis zawsze dba o swoje psiaki 
    och yuki ty i te twoja słówka
    yuki słuchaj rena  bo sniadania nie będzie.. 
    ooo znoooow trzepu trzepu
    hahaha hahaha
    biedactwo ren ;(nie masz komu włożyć ;(
    yuki klękaj… wypadło na ciebie
    przykro mi 
    ale i tak cie kocham
    oo dwa baty 
    moje grzeczne kociątko …. Słodkie prosiątko
    hahaa
    Kainie zmęczyłeś się ?? ty dziadku
    Koniec ?
    Buu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tak zawsze? Codziennie rozdział? :d Niestety :D

      Yuki z jajkiem w dupie? : > brzmi dobrze!
      #prosiątko o matko :D

      Kaienie ty dziadku :D :D :D

      Usuń
    2. No dobra.. przezyje
      Włozy mu prawda ? włozy ?
      jajeczko w dupke yukiego <3333
      Ren <333333333
      dziadek kaien
      lub ren go tak wymęczył.
      ah ten ren

      Usuń
    3. Yuki to hardkor... pewnie nie ma szans na takie zabawy.

      Usuń
    4. I domin przez duże D - nie da sobie nic włożyć.

      Usuń
    5. ......Myslisz ....aby na pewno
      yuki napewno marzy by ren się nim zaopiekował
      <333333

      Usuń
    6. Myślę że jednak Yuki prędzej zdominował by Rena.

      Usuń
    7. w renayuki będzie pięknie <33
      zaciesz ......

      Usuń
    8. Grrr... I ja nic nie wiem, a Ayami ma z tego jak widzę niezły zaciesz.

      Usuń
    9. No będzie shot Ren x Yuki przecie :D
      Podczas orgii to Yuki raczej nie da się zdominować :D

      Usuń
    10. raczej nie da ?
      ale no ren mógłby by go tam posmyrać ...

      Usuń
    11. Nie da i trzeba się z tym pogodzić.

      Usuń
    12. No bo oni wolą smyrać swoje baranki : > skoro obaj są dominami, to nie ma zabawy :D

      Usuń
    13. ;( ale w rena<yuki bedzię zabawa <33
      choc najpierw armagedon

      Usuń
    14. Bo Ren x Yuki będzie nieco innym shocikiem :)
      Biedna ayamciu :D

      Usuń
    15. nieco innym <33
      nie moge sie doczkeać <3333
      :( ano ...ale będe dzielna
      tak mi smutno
      normalnie bede tulac yukisia całą noc i głaskać..

      Usuń
    16. Jej co to bedzie???
      Nie mogę się doczekać.

      Usuń
    17. co to bedzie co to bedzie
      bedzie dwoch seksiaków...i piękne rzeczy co ayami kocha wielbi

      Usuń
  3. hahahahah
    ayami zawsze ma zaciesz ..
    wiadomo ze jak renayuki
    to yuki bedzie hot pieskiem rena
    yuki za te słowa by mnie zabil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kolejna podlaska. Pierwsza dotyczyła prawdziwej pracy Yukiego. Teraz druga. Grabisz sobie oj grabisz :D

      Usuń
    2. *podpadka
      Padłam że śmiechu *płacze*

      Usuń
    3. OJ Tam.... myslisz ze yukis mógby mnie skrzywdzić

      Usuń
    4. Ja nie myślę, ja to wiem... XD
      I ma czałkiem fajny krzyżak, więc uważaj XD

      Usuń
    5. emil by go pobil
      tak słodko
      YUKI TY GŁUPKU ..MÓWIŁEŚ ZE MNIE KOCHASZ I BY ZACZĄŁ SZLOCHAĆ... I UCIEKŁ DO POKOJU
      ALBO NIE
      DO RENA I KOTA
      Ren ... Yuki mnie zdradza z dziewczyną ..
      i sloch

      Usuń
    6. A jakby to była część ich zabawy XD bo mieli by taki kaprys ?

      Usuń
    7. emil chyba nie lubi z dziewczynami ?
      Kuno hmm ?

      Usuń
    8. No nie lubi. Ale jak by to była kara?

      Usuń
    9. moze dla emila to tabu np
      hahaha ....jestem karą dla emila ?

      Usuń
    10. Mam to w planach. < wiem, spojler >

      Usuń
    11. mnie ..kunos nie chce czytac o sobie ..chociaż
      hahahaha
      to bedzie jaka stara czy nowa postaac ?

      Usuń
    12. Zaciesz :D
      Rżniątko podpadniesz oj podpadniesz.

      Usuń
    13. Nie o tobie, ayamciu :D
      No przecież wam tu nie napiszę, o kogo będzie chodziło :D

      Usuń
    14. Nieważne, ważne że jest na liście planów :3

      Usuń
    15. oj tam
      fiu... jestem bezpieczna :)
      ciekawe co na to emil
      yuki mu powie wczesniej
      czy tak od tak ?

      Usuń
  4. "Mój mąż był wspaniały" <3
    "Kochany debil również" <3
    oczywiście, że przecież kocham Kota! <3 :3
    "mojego męża" jak to dumnie brzmi :3
    "Leżeli teraz sobie z Renem i mieli nas w dupie" :333333333333333 < szczerzy się >
    "Jestem silnym Kotkiem" tak, Kiciuś, jesteś silnym Kotkiem <3
    "Był lekko zarumieniony, włosy miał zwichrzone, wargi czerwone i nabrzmiałe." aaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    "Kot powrócił!
    Klękajcie narody." TAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    "Yuki, wystarczy. - To chyba głos Rena.
    Tak, tak, mój kochany mężu! Powiedz im, żeby przestali." TAKI KOCHANY REN!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 < rozpływa się > <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
    " Idź, obsłuż tych napaleńców" AAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! xD

    "Trzepali sobie z Kaienem. Znowu. Pewnie gdyby nie ta męska duma, to już by się ruchali w najlepsze." JAK JA ICH KOCHAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
    kochane samce alfa :3333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Teraz mogliby mnie bzyknąć." TEŻ PODOBA MI SIĘ TEN POMYSŁ!!!
      " Ren pogładził mnie po włosach i przyciągnął do swojego penisa. Przełknąłem ślinę i objąłem go ustami.
      Mój." twój, Kiciuś, twój :3333333333333333
      "Ren znowu przysunął się bliżej i zaczął mnie całować. Namiętnie, mocno i trochę szorstko. A potem poczułem na karku usta Kaiena i zadrżałem." NAJPIĘKNIEJSZY TRÓJKĄT W GALAKTYCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 KOCHAM!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      "Kaien chwycił mnie za brodę i mocno pocałował w usta. Zastękałem i sapnąłem. Potem całowałem Rena, a następnie on całował Kaiena. Lizali się. Byli tak blisko. Matko, ja chyba oszaleję!" JA TEŻ!!!!!!!!!!!!!!!!! CUDOWNE!!!!!!!!!!!!!!!!!! WSPANIAŁE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PIĘKNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. " - Kaien? - spytał Ren, a ten debil nie przestawał mnie ruchać.
      - Co? - sapnął i ugryzł mnie w ramię.
      - Weźmiemy go na dwa baty?
      - Jasne." MAM NOWY ULUBIONY DREAM TEAM!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      "Jesteś teraz taki rozepchany, że chętnie weźmiesz dwa kutasy, prawda, skarbie?" REN <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 < rozpływa się > <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Usuń
    3. "mój hot facet" <3 <3 <3 OCZYWIŚCIE ŻE REN JEST HOT!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      "Moje grzeczne Kociątko" AAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      "Wsuwali się we mnie rytmicznie, jakby idealnie się zgrali" podoba mi się taka wizja :333333 < wyszczerz aż szczęka boli >

      "Ren, mogę trysnąć mu na twarz?" KAIEN PYTA RENA O ZGODĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Kotu to już chyba wszystko jedno xD
      a ja tak czekałam, że może Ren będzie chciał spróbować spermy Kaiena :((((((( no ale może w następnych częściach? :>>>>

      Usuń
    4. mysle ze nie chciałby :)
      heheheh
      no pewnie ze ma pytać
      wkoncu kot nalezy do rena
      a ren dba o swoje kociątko <33

      Usuń
    5. Kaien zaplusował u mnie zapytaniem się o zgodę Rena :3.
      Lex uwielbiam twoje długie i słodziaśne komentarze :3

      Usuń
    6. haahahh :)
      wiesz kaien sie pewnie boi pieści...
      jeszcze yuki by mu wsadził..

      Usuń
    7. JAKI komentarz!!! <3 ho ho ho :D <3

      Nooooo, mnie strasznie jara wizja Kaiena, liżącego się z Renem, stąd lizali się nawet w trójkącie <3

      MAM NOWY ULUBIONY DREAM TEAM!!!!!!!!!!!!!!! Cieszę się :D : >>>>>>

      "Ren, mogę trysnąć mu na twarz?" KAIEN PYTA RENA O ZGODĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - to też, ale też trochę prowokował, żeby ich nakręcić :D

      Jezu, matko, ile serduszek <3

      Ja w ogóle kocham takie <3 <3 aaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahaha i tak dalej, no bo jak tu skoemntować seksy :D

      Myślę, że gdyby to był czworkąt Ren x Kot x Senju x Kaien, to mogliby sobie lizać swoją spermę : > Może kiedyś?

      Usuń
    8. Tak tak... Chcemy taki czworokąt i lizanie spermy :3

      Usuń
    9. No ale przecież Ren mu tłumaczył, że pięść w dupie nie boli.
      Skoro Kaien przyglądał się z zaciekawieniem to Senju powinieneś może zacząć się bać. Może Kaien będzie chciał sprawdzić jak to jest włożyć pięść w seksowny tyleczek Kaczuszki :D

      Usuń
    10. Lizanie spermy i analiza: twoja smakuje jak... A twoja jak... Najlepsza jest... Produkuj jej więcej... XD

      Usuń
    11. a wczesniej kaiien zadzwoni do rena
      i sie spyta co i jakk
      ren powiec mi jak to zrobic dokłanie
      a ren w punktach mu wypisuje

      Usuń
    12. Hahahaha...
      Kaczu bój się XD

      Usuń
    13. CHCĘ LIZANIE SPERMY!!! <3 poproszę :3

      Impru, analiza smaków <3 :D

      Usuń
    14. Kaien przecież nie jest sado : >

      Usuń
    15. No, degustacja spermy :D

      Usuń
    16. No nie jest, a jak Kaczu zacznie go o to prosić?

      Usuń
    17. ...każdy do kilku kubeczków, żeby każdy mógł spróbować... :D

      Usuń
    18. To może niech Kot i Kaczu próbują z zawiazanymi oczami i zgadują. Jak nie zgadnąć to kara.

      Usuń
    19. Senju ,,,,kaieinc chodz wsadze ci pieść...

      Usuń
    20. Ayami, jestem za! :D
      Impru, też! ^^ ale chcę przede wszystkim Kaiena i Rena próbujący spermy siebie nawzajem :3

      Usuń
    21. Tak też chce jak próbują swojej spermy na wzajem i te ich spojrzenia wtedy :3 i licytacja który pierwszy...

      Usuń
    22. Nie zdziwiła bym się zbytnio gdyby Kaczu tak powiedział :3
      Też chcę... Pięść w dupie Kaiena :3

      Usuń
    23. A kaiien ale to wyglada ze boli haha :)
      Senjuu ..ale ren ci mówił przecież ze to nie boli ...
      Kaiien ,,, myslisze ze ja wieze renowii...to sadysta

      Usuń
    24. No nie daj się prosić Kaien zrób to dla mnie proszę - blaganie Kaczu.
      No dobra zgadzam się...
      A potem... Kurwa Senju wyjmij pięść to boli, zatłukę Rena jak tylko go spotkam.

      Usuń
    25. No tak, a Kaczu nawet Emilowi nie chciał zrobić ;)

      Usuń
    26. Coś mi się wydaje, że Kamykowi by zrobił.
      Bo Senju lubi trochę kozaczyć z Kaienem.

      Usuń
    27. Obaj niedoświadczeni... nie :D

      Usuń
  5. Hhahahaha :)
    ale kota nie bolalo az tak bardzo
    kaiein ty mięczaku ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie bolało tak bardzo? Fisting? No bolał przecież :D

      Usuń
    2. Proszę o kolejny fisting Kota XD.

      Usuń
    3. TY SADYSTKO. Myślałam, że jesteś maso :D

      Usuń
    4. Ja to wszystkim po trochu jestem XD

      Usuń
    5. Kota może być, byle nie Kaczuszki :/

      Usuń
    6. Kaiena jak najbardziej i Kaczuszki też :D

      Usuń
  6. Kot powrócił!!!
    Klękajcie narody!!!
    Nie potrafię przyjąć do wiadomości, że Ren jest mężem Kotka. Mężem. To nie brzmi jak Ren. Ja tam nadal traktuję Rena jak gościa od seksu. Znaczy wiecie... żadnych uczuć. Wiem, że tak nie jest, NO ALE.
    "Gdyby nie ta męska duma (...)" Dzięki Potworowi Spaghetti za tą męską dumę! ♥
    Moment z elektrostymulacją skradł moje serce (ach, jak to poetycko brzmi :D) ♡♡♡
    Kotek wziął na dwa baty! :D
    A Kaien był (jest) taki... zmysłowy? No kochany dupek ♥
    I Kotuś taki szczęśliwy! (Wszystko super, ale kto teraz będzie miał problemy? Ktoś musi :P) Ale to dobrze, że jest szczęśliwy, już się nacierpiał :*
    No ile cukru ^^ 1/4 ilości cukru ze ślubu powiedziałabym :D
    Karmię tulę etc. ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ren gość od seksu XD
      Mi się podoba to bycie mężem i... mężem XD
      Fakt, Kamyk jest tu szalenie zmysłowy.

      Usuń
    2. Ty okrutnico :D <3
      Aaaawwww skradzione serduszko! :D
      Kaiencio jest zmysłowy, tylko czasem za dużo się wygłupia :D

      Co do problemów Kota to ciiii < milczy tajemniczo >

      Też tulę i dziękuję za karmienie <3

      Usuń
    3. No skończmy już problemy Kicia, tak mi go szkoda. Dużo już wycierpial :-(

      Usuń
    4. Ja Yukiego traktowalam początkowo jako faceta od seksu :D

      Usuń
    5. No w sumie Ren początkowo był tylko panem i ff. A w związku Yukiego i Emila to Emil zakochał się później : >

      Usuń
    6. Może kiedyś opiszesz to szczegółowo.
      Proszę :3

      Usuń
    7. Okrutnico? :D
      Milczenie oznacza problemy! A przynajmniej mam taką nadzieję c:
      Dżiz, to faktycznie brzmi okrutnie... nieważne, wiesz że ja tak naprawdę kocham Kota :*

      Usuń
    8. (Dołączam się do prośby o opisanie dokładniej)

      Usuń
    9. I to nawet nie jest tak, że mi się nie podoba Ren jako mąż tylko... jak minął mi ten szał po weselu, to zaczęło to brzmieć tak abstrakcyjnie

      Usuń
    10. Chodzi wam o początki Yukiego i Emila? Chyba mam to na liście : >

      Usuń
  7. Tak dokładnie o to nam chodzi.
    I jeszcze o to jak Emil miał poprzedniego Pana sadystę. Coś gdzieś padło, że nie był fajny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam szczerze i bez bicia, że z tych 4 okazjonalnych notek, które się tu w tym tygodniu jak narazie ukazały, ta mi się wydała najnudziejsza. :) Aż nie wiem, co napisać... Serio. Ale za to skomentuję tę poprzednią, bo wczoraj czasu nie było po robocie. :D

    Zapraszam przy okazji, jak już jestem i piszę ten komentarz, na nową piątkę. Wiem, że miała być pierwszego, ale miałam lekki poślizg.
    podpisane-ty-wiesz-kto.blog.pl
    (To coraz bardziej przypomina "Gotowe na wszystko", więc ostrzegam.)

    ~Arco Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na przykład to, że Kot spróbował czegoś nowego (elektrostymulacji);

      że Ren i Kaien byli razem w trójkącie (z Kotem);

      że Kot myśli, że już się pozbierał itp.

      Usuń
  9. Matko z córką. Wczoraj wcześniej zasnęłam i nie udało mi się wejść... wybacz >.<
    Ale ok, jestem i sobie nadrobiłam poprzednie części. Serio, dodawanie ich codziennie jest wspaniałe i jednocześnie okrutne xD
    No naprawdę!
    Piszesz je codziennie czy napisałaś sobie wcześniej i teraz po prostu wrzucasz? Bo mnie to jakoś ciekawi *_*
    Co do samych shotów... Wiesz jak zbrukana się teraz czuję? xD
    Moje niewinne oczy, czytając cokolwiek u ciebie, już nie są takie niewinne xD
    Ach te zabawki. Ale elektrostymulacja? Auć... Koteł to naprawdę masochistyczny masochista!
    W ogóle czytałam to i dopiero gdzieś w środku rozdziału dotarło do mnie, że Kot i Ren to małżeństwo. Matko... A przecież słowo "mąż" pojawia się w pierwszym zdaniu. No ja nie wiem...
    Trochę mnie rozbawił sam koniec xD Bo wiesz... tutaj się tak dużo dzieje, ten tego i tak dalej (najkrótszy żart o gejach, huhu), a tu nagle: ktoś chce zapalić? XD Dlaczego faceci zawsze to robią nooo >.<
    Ale ok, niech zbierają siły bo jeszcze dużo przed nimi *_*
    Ach ta męska duma Rena i Kaiena...
    Yuki zawsze dbał o uległe pieski? Huehue, a co z Kotkami? xD
    Ok, włącza mi się nieśmieszny humor.
    Wysyłam weenęę ♥
    W ogóle ha! Wyłapałam gdzieś malusi błąd, ale już zapomniałam gdzie >.< Nah, leave it.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooh, jestem dumna, że twoje oczy już nie są tak niewinne :D

      Rozdziały mam już napisane (te shociki) i tak sobie wrzucam codziennie :D
      Nooo, oni są małżeństwem : >
      No co ty, dawaj nieśmieszny humor i żarciki o gejach hue hue <3

      No wiem, akcja trwa, a Kaien z takim tekstem :D no ale on si rozładował, to chciał sobie zapalić po orgazmie (też tak robię :D)

      Yuki zawsze dba o wszystko, co uległe :D

      Dziękuję za wełnę.
      Jeśli ci się ten błąd przypomni, to daj znać, dzięki :)

      Usuń
    2. Jeśli Kot to taki masochistyczny masochista, to kim jest Emil? :D
      Do mnie jeszcze to nie dotarło, że są małżeństwem...

      Usuń
    3. Kot jest uległą dupą, Emil jest maso maso : >
      Żabuś, potrzebujesz czasu :D

      Usuń
    4. Emil jest hardkorowym masochistycznym masochistą. a Kaczusia soft pulpecikiem.
      Ja nie miałam problemu z tym :D

      Cieszę się że twoje oczka się odniewinniają ^_^

      Usuń
    5. Ten pulpecik to kurde :D jak pączuś. Coś tam jeszcze pisałam o tyciu Senju, nie?

      Usuń
    6. Soft pulpecik... O jezu... Dlaczego tak mnie to rozbawiło xD
      Zostańmy przy tym, że Emil to masochistycznie masochistyczny masochista. Kot to trochę level niżej.
      Odniewinnianie was tak cieszy? No nie xD Czuję się teraz jak pięciolatka przyłapana na czytaniu Grey'a ;__;

      Usuń
    7. Bo Senju przytył po odstawieniu leków 2 kg i przytyje jeszcze 3 (wiem, spojler :D) to znaczy, nie będzie gruby, ale trochę mięciutki, bo teraz to był po prostu szczupły. Czasem chudnie ze stresu. Kaien pakuje, żeby nosić Senju na rękach :D :D :D

      Emil lubi ból, Kot nie bardzo :D
      Tak, cieszy niezmiernie : > e tam, Grey, nie czytałąm i nie zamierzam, wolę gejowskie porno :D

      Usuń
    8. Nah, spojlery już mnie nie ruszają. Czytam wszystko u ciebie od końca więc... xD
      Kochany Kaien xD

      A Grey'a nie polecam. Miałam dość po jednej stronie ;__;

      Usuń
    9. Od końca też można :D

      Podobno polska wersja jest tandetna :/ nie wiem, kto to tłumaczył, ale kiedyś widziałam na jakiejś jajcowatej stronce na fb, i przeraziło mnie to.

      Usuń
    10. Ja się cieszę, że Senju jeszcze troszę przytyje <3 Będzie mój mięcioszek <3
      Niech go nosi <3
      Ja kocham spojlery <3
      Ja przeżyłam więcej, ale i tak niewiele :D. Wolę blogi jałoji.

      Usuń
    11. Babi, wiem <3 Senju może być mięcioszkiem, nawet mu to doda uroku :D

      Usuń
  10. Dobra, ciasteczka skasowane, komentarz też (mądre babi) to możemy z uśmiechem na twarzy zaczynać, kurwa, od początku :D
    :D
    To wcale nie było rozgoryczenie.
    :D

    Dobra, dzisiaj będzie krótki, bo późno i nie chcę się aż tak uzależniać od pisania długich, bo czasem brak weny na długiego i wychodzi jak z Kaczą. Co nie zmienia faktu, że ruchanko jak zwykle cudowne <3

    1. To ciągłe nazywanie Rena mężem jest z jednej strony dość dziwne i trudno się do tego przyzwyczaić, a z drugiej tak bardzo pasuje do podjaranego Kociaczka :D Myślę, że z czasem "po prostu Ren" powróci :D. Ciekawa jestem czy Rencio też go tak będzie mężował.

    2. Następną notkę w sumie pasuje mi Ren, ale z drugiej strony to chyba chciałaś nie tylko w "czynnościach seksualnych (to brzmi jak z artykułu o pedofilu) pomieszać ludzików (nadal będę uparcie używać tego słowa), ale też w notkach. W sensie pary. Nie tak, że Kaczusia po Kaienie i Kotek obok Rena. Ale Ren pasowłąby na wisienkę na torcie. A Yuki jest mistrzem podziemi (chociaż pokój jest na piętrze). Bo takim mistrzem mistrzem jest oczywiście Kaczusia ^_^

    3. Nie dziwię się entuzjazmowi Kotka na temat Rena i Kaiena i obciąganka <3 Wszyscy się tym jarają, może oprócz Alusia, ale Aluś się nie zna < przemądrzała mina >. Ale fajnie, że i Senju i Kot się jarają, bo gdyby mieli coś przeciwko to by było w sumie trochę cienko :/.

    4 "Zauważyłem, że zwykle podczas seksu prawie się nie dotykali." Bo Ren chyba nie leci na Yukiego, nie? I z wzajemnością? W sensie - oni dla siebie są chyba po prostu kumplami i, ok, bawią się razem w trochę mniej grzeczne sposoby (:3) ale mimo wszystko na siebie chyba nie lecą. Nie tylko, że obaj są dominami, bo myślę, że Yuki z Renem umieją odłożyć hardkor na bok i mogliby się trochę pomacać i by przeżyli, ale oni ogólnie chyba raczej traktują to jako zabawę kumplową, niż jako że na siebie nawzajem lecą.
    Chyba że Renowi się zdarza czasem powzdychać i poślinić się do bicków kumpla :D. Mimo, że woli delikatną urodę, ale no, kurwa, jak można się nie ślinić do bicków Yukiego?

    5. "Zauważyłem, że zwykle podczas seksu prawie się nie dotykali. "
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    6. Co prawda Kotkiem zawsze się jaram trochę mniej niż Kaczusią (w sumie zwykle, nie zawsze, czasem po równo), ale Kotka się komentuje dużo przyjemniej, bo tak spokojniej :D. I można bardziej porozkminiać, a nie tylko "obożebożebożeboże AAAAAAAAAAAAAA!!!!"

    7. "Jestem silnym Kotkiem."
    JESTEŚ

    8. Co to teraz będzie jak wycofają te żele :D?

    9. "Będę się ruchać jak wściekły kot. Ze wszystkimi. Marzyłem i fantazjowałem o trójkątach, czworokątach i orgiach."
    Napalony kocurek <3
    W OGÓLE to fajna byłaby scena jak Kotek Senju i Emiś (ewntualnie Kaien, ale wiem, że nie :D) klęczą w trójąciku, a domini ich ruchają po kolei, jeden za drugim, np. po 3 minuty i się zmieniają. Jeszcze opaski na oczach ukesiów <3. Ale w tym przypadku by się chyba zjebali na śmierć, bo zmienianie gumki co 3 miuty to jednak chyba psuje atmosferę :P

    8. Myślę, że to odpływanie to jeszcze skutek PTSD, a nie gumki, bo wątpię, żeby jakość seksu aż tak różniła się z gumką :P

    9. "jaja mi puchną od nadmiaru spermy"
    <3 <3 <3 ocham takie zdania <3

    10. Jajeczko <3

    11. I elektrostymulacja :D Chyba mi się zmieszało z Misiem, bo zapomniałam, że jeszcze tego nie robił. Ale w sumie sama bym chciała spróbować :D. To musi być dość ciekawe uczucie :D. I ogólnie są takie rzeczy, których nie robiłam ale w jakimś tam stopniu umiem to sobie wyobrazić, ale uczucia elektrostymulacji ani trochę. Mhhhhhh, nie wiem jak, ale muszę kiedyś tego spróbować :/.

    12. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Piękna, krótka scenka jak Kaczuszeczka ruchała Kotka <3

    13. "Zastękałem i zacisnąłem dupę. "
    Ale Senju dobrze <3
    cdn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14. Kocham jak ukeś sam się nabija <3 Zwłaszcza na filmikach <3 I jeszcze jak jczy i stęka a potem każe się ruchać <3

      15. "Zaczęło mnie to drażnić, ale zacisnąłem zęby i grzecznie pozwalałem im rozpychać dupę"
      Biedactwo :/ (hehehehehe)

      15. "- Yuki, wystarczy. - To chyba głos Rena." KOCHANY REN <3 Ale i tak kocham jak jebany jest tak na skraju wytrzymałości, doszedł, a jeszcze go rżną 3 Chociaż nadwrażliwą kaczuszkę też uwielbiam <3

      15. "Senju.
      Kochana Kaczuszka."
      <3

      15. "Trzepali sobie z Kaienem. Znowu. Pewnie gdyby nie ta męska duma, to już by się ruchali w najlepsze.""
      Trzepali sobie nawzajem <3? TO WAŻNE
      Męska duma to straszne i okropne zło w takim razie :( Moja strona chcąca złamać Kaiena wlaczy ze stroną, która uważa, że kamienna dupa jest tylko dla kaczusiowego peniska.

      18. "Potem całowałem Rena, a następnie on całował Kaiena. Lizali się. Byli tak blisko. "
      Chyba pierwszy raz Kot woli żeby Ren całował kogoś innego niż jego <3

      19. "- Kaien? - spytał Ren, a ten debil nie przestawał mnie ruchać.
      - Co? - sapnął i ugryzł mnie w ramię.
      - Weźmiemy go na dwa baty?
      - Jasne."
      AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
      To było przepiękne. Cudowne ruchanko na dwa baty <3. A Senju kiedyś brał podwójnie? Chyba nie. Kaien mu kiedyś proponował, żeby zjebać Kaczu jednocześnie wibratorem (tym czarnym) i peniskiem.

      20. "Kaien wziął je w dłoń i wyszczerzył się."
      Kaien chyba podchodzi do Rena z coraz większym etntuzjazmem <3 W końcu nowy fiucik, nowa zabawka >3

      21. NIE TRYSKAJ KOTU NA TWARZ, TRYŚNIJ RENOWI! A tak serio to była cudowna scenka <3

      23. Wszystko było cudowne <3

      25. "Wiedziałem, że tym razem nie dojdę, bo nie miałem nawet erekcji"
      CZY TO BYŁO INSPIROWANE FLACZKIEM PEWNEGO SŁODZIASTEGO SŁODZIAKA Z KITECZKAMI. Na pewno było :D. Niby boli, niby nie maso a jak mu było dobrze <3.

      26. Tryskanko <3

      27. "iedziałem na biodrach Rena i poruszałem leniwie dupą. "
      Nie wiem czmu tak mnie jara to zdanie <3 Chyba dlatego, że wyobrażam sobie tę przecudowną, przepiękną dupcię Kotka <3

      28. "Ach, to cudowne uczucie rozepchanej dupy!"
      <3

      Jednak aż taki krótki nie wyszedł #babi

      Usuń
    2. Pod 5. powinno być "Leżeli teraz sobie z Renem i mieli nas w dupie" :d

      Usuń
    3. O jezu, podziw dla babi, mnie by cycki opadły, gdybym musiała pisać od nowa :D

      Uzależniać od pisania długich? Ktoś tu chyba już JEST uzależniony,i ja też, i inni, którzy czytają komentarze :D

      1. Mężuje, bo to przecież dla niego coś nowego <3 spoko, Ren z czasem wróci.
      2. Tak, chciałam pomieszać i wymieszać :D Kaczusia-miszcz!
      3. Senju i Kot nie mogli mieć nic przeciwko, bo wiedzieli, że to ma być orgia, no i przecież u Reiry robili już pewne rzeczy; poza tym, byli też trochę pijani : >
      4. Tak, Ren i Yuki na siebie nie lecą, ale będzie shot Ren x Yuki i trochę o tym napiszę :D
      8. Jak wycofają, to Kot już chyba będzie zdrowy. :D tak myślę :D
      9. Rozwaliła mnie ta wizja :D ale ruchania jeszcze trochę będzie... : > i nie tylko... < tajemnicze milczenie >
      8. Z gumkami chodziło o to, że Kot teraz myśli o tych badaniach ;)
      11. też elektrostymulację bym chciała <3
      14. to się jakoś w yaoi nazywa, slutty uke czy jakoś tak <3 też kocham :D
      15. Trzepali sobie nawzajem <3? no tak ;) a Ren pewnie znowu udawał, że go to nie rusza :D
      19. Nie, Senjuś nie brał na dwa baty ;)
      20. Bo to orgia, dał się ponieść :D
      21. Myślisz, że Ren by mu pozwolił :D było ju,ż w komentarzach o degustacji spermy :D
      25. CZY TO BYŁO INSPIROWANE FLACZKIEM PEWNEGO SŁODZIASTEGO SŁODZIAKA Z KITECZKAMI - Roxy'ego? <3 w sumie nie, ale po prostu Kot po pierwszym wytrysku nie miał już potem erekcji :D
      No, jednak babiszon chyba też lubi długie ;)
      a gdzie tulenie do cyca?

      Usuń
    4. Skoro Aluś się nie zna, to już nie będzie Żab! :<
      :D A tak na serio to też podziwiam, że chciało ci się pisać drugi raz.
      Ostatnio chyba notki Kota były jednak "AAAAA". Przynajmniej dla mnie :D
      Nawet jak wycofają te żele, to Kotek ma pewnie w domu jeszcze duużyy zapas :D
      Ja kocham takich bardzo uległych (czytaj Emil) ♥♥♥
      Mnie też jara to zdanie ^^

      Usuń
    5. No, dla was wszystko <3

      2. A jednak aż tak nie wymieszałaś :D. I co widzę po najnowszym szociku to Yuki aż takim Mistrzem Podziemi nie jest :D

      4. Już napisałaś :D. Ale fajnie, że nie lecą na siebie jak Kot i Kaien, bo w sumie fajnie jak każda przyjacielska relacja jest trochę inna :D.

      15. Kaien chociaż dzielna dupa, że aż tak nie udaje <3

      19. Ale ruchał na dwa baty :d

      21. Ren jest mądry, pozwoliłby ^_^

      25. A już się taka genialna czułam :(

      Tuli co cyca i bułeczek. Alusia, który się nie zna też.

      Tak, Ren pewnie nakupił dla niego kilka największych opakować <3

      To ja kocham kazaczącego ukesia i już!

      Usuń
    6. #MiszczPodziemi <3

      Tak, Ren kupił kilka największych opakowań :D serio :D i w swojej notce też się zastanawia nad tym, czemu Kot tak lubi ten zapach.

      Usuń

Kaczuszka dziękuje za Twój komentarz ^.^


Autorki-penetratorki: Orzech i Marchew.
2 kg 4 kg Abel Adam Agata Ash atak paniki Babi baner bdsm Benny Berlin bliźniak blokada seksualna boczki bondage bułeczki ChaD Chloe chłosta choinka Chris ciach ciach ciasteczka z "wróżbą" ciąża ciekawostki cosplay Dan Daniel Daren depakine depresja dialogi domek w górach domek w górach cz. II domek w górach cz. III dominacja Emil fajerwerki fani foty w sieci Furi GIF Gina gips gorset gumki gwałt gwóźdź programu Haruki hasło Hayato hipomania HIV hotel Japonia Kaien kampania kanapki kara karteczki Kasjan Ki-Ki kiciusie kłótnia o leki koleś z klubu koncert konie Konrad koszmar koszulki Kot kroniki Kyu leki lesbijki libido lista fantazji lit Lovely Lucyfer łoniaki Makoto maliny Malta mamuśka manga mangaka Mans Marcel Marchew masaż masowanie brzuszka Mei-Mei Miles morze nagrania Naoki napięcie narkotyki Nick niecodzienny dialog nietolerancyjna Saya notka na medal notka świąteczna nowa praca nowy szef nowy wóz obraz obsesja ochroniarz odstawienie leków ogłoszenia parafialne ojciec Kota omdlenie Organizacja oświadczyny palmy papiery paranoja Patrick pączki Phil Pierdzioszek pierścionek pierwszy raz plan plaża plotki pobicie podróż poślubna pogrzeb pojednanie poprawa Senju portret Kaiena porwanie Kota poświęcenie Senju potrącenie praca prezenty propozycja prostytucja prowokacja próba próba gwałtu przedawkowanie przekręt przełom przemiana Kaiena przemówienie przeprowadzka przesłuchanie Yuto przeziębienie przysięga psychiatra PTSD quiz Ramzesik redakcja Reira Ren Riko Rin Risa Rita rocznica bloga rodzice romantyczny Kaien Roy rzecznik prasowy Rżniątko Saen Saki Sandra Satoru Saya schizofrenia Seiko seksoholizm sen Senju seria shotów sesja sesja zdjęciowa Shin Shõ slut SPA spadek libido stalker stany mieszane Steve szantaż ślub Dana śmierć Yuto świadek Święta Święty Mikołaj tabletki tabu tajemnica rodzinna tajemnica Saena tatuaż teamKot terapia test na HIV to tylko włosy tortury Toru Toshiro trasa trawka trójkąt trylogia ślubna część I trylogia ślubna część II trylogia ślubna część III Tulku Tyler ujawnienie się urodziny utrata pracy ważna decyzja ważny wywiad wena wpadka wybite szyby wydanie płyty wyjazd wystawa wywiad Xavier yaoi Yoko Agyness Yuki Yuto zapiski Yuto zdjęcia zemsta zmiana leków zmiana terapeuty znaczenie zapachów żółta kaczuszka na prośbę czytelników