Cześć, pączki. Dzisiejsza notka jest trochę krótka, bo Kuno się przeziębiła i niezbyt jej szło pisanie. Mam też nadzieję, że kolejny wpis wrzucę już za tydzień (nie za miesiąc, jak poprzednio). :D

Enjoy.

środa, 28 września 2016

Ciąg dalszy ciekawostek

SENJU
ma krzywe palce u nóg

KAIEN
ma więcej ciuchów niż Senju

KOT
dał kiedyś Kaienowi poczytać swój pamiętnik („Przez kilka dni ćpałem, ale (Kaien) nic nie zauważył. To dobrze. Nie chcę, żeby mnie pouczał”)

REN
czasami lekko manipuluje Kotem

KI-KI
lubi imprezki cyber gothic

DAN
nie lubi, jak ktoś pali w jego wozie

SAYA
jest pedantką i perfekcjonistką

DAREN
lubi grać w kręgle

ABEL
ma kolczyki w uszach i tatuaż na szyi

REIRA
na domówkach często zrzuca z siebie ciuchy, bo jest jej gorąco

TULKU
słabo kojarzy fakty (jako ostatni skapnął się, że Kaien i Senju są parą)

LILY
była siostrą Ester, a po jej śmierci podrywała Senju

CHRIS
nie lubi napojów o smaku bananowym

MILES
pisze książkę

PIERDZIOSZEK
uwielbia suchą karmę z tuńczykiem

LUCYFER
woli mokrą karmę z wołowinką

SAEN
ma brata bliźniaka, który też farbuje włosy na niebiesko

NICK
ciągle myśli o Kaienie (ale ciii...)

YUKI
lubi sok jabłkowy [czasem polewa nim Emila (zamiast moczu)]

TORU
lubi młodych chłopców (ale pełnoletnich)

FURI
chciałby się przespać z Senju

AI
jest fujoshi (kręci ją gejowski seks)

KOUJI
ma bardzo włochate ręce (na szczęście włoski są blond)

SACHIKO
kiedyś bzykała się z Renem

AGATA
woli psy od kotów

ANKO
lubi młodych, uległych chłopczyków, choć nie jest dominą

ERIC
jest fotografem (woli pracować z facetami)

XAVIER
nie jest łysy (szok, nie?)

RITA
jest duża, wysoka i ładnie umięśniona (w młodości grała w kosza)

VIKI
ciągle walczy z trądzikiem, choć ma prawie czterdziestkę na karku

13 komentarzy:

  1. Abel ma tatuaż? :o

    sok jabłkowy zamiast moczu <3

    Anko ma smaka na Emisia? :>

    MOŻE ERIC JEST BI? :o (i trójkącik z chłopcem <3 )

    biedna Viki z trądzikiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dam kiedyś ten sok zamiast moczu :>>>
      No, Abel ma, też o tym zapomniałam.
      Anko ma smaka na Emisia, chyba nawet w opisie gdzieś tam było, że lubi się z nim droczyć. :>>
      Nie pisałam jeszcze o orientacji Erica ;)

      Usuń
  2. SENJU
    nienawidze krzywych palców

    KAIEN
    minimalizm przede wszystkim

    KOT
    żadnych podobnych faktow...

    REN
    chyba ja nikim nie manipuluje...

    KI-KI
    nie lubię imprezek :(

    DAN
    nie lubię, jak ktoś pali w wozie

    SAYA
    jestem pedantem

    DAREN
    lubię grać w kręgle

    ABEL
    mam tylko dziurki w uszach, ale brak kolczyków

    REIRA
    nie byłem nigdy na domówce heh nie mam znajomych

    TULKU
    słabo kojarzę fakty

    LILY
    Moja siostra nadal żyje, stuknięta ale zyje

    CHRIS
    nie lubię napojów o smaku bananowym

    MILES
    pisałem książkę, piszę wiersze

    PIERDZIOSZEK
    nie jem mięsa fu

    LUCYFER
    nie jem mięsa fu

    SAEN
    mam siostre, która jest nawet podobna do mnie tylko ma dłuzsze włosy

    NICK
    ciągle myśle o... (ale ciii...)

    YUKI
    nie piję soków

    TORU
    lubię starszych

    FURI
    brak

    AI
    brak

    KOUJI
    mam bardzo włochate ręce (na nieszczęście włoski są czarne)

    SACHIKO
    brak

    AGATA
    wolę psy od kotów

    ANKO
    lubię starszych, dominujących chłopczyków

    ERIC
    jestem fotografem (wolę pracować z naturą)

    XAVIER
    mam chłopaka łysolka (szok, nie?)

    RITA
    jestem mały, niski i ładnie umięśniony (w młodości tanczylem balet)

    VIKI
    nigdy nie miałem trądziku

    Super zabawa, polecam! ;))))) xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucyfer i Pierdzioszek - cha cha cha no nie mogę :).
    Yuki sok jabłkowy, no no ciekawe :-) z drugiej strony ile można polewac kogoś moczem. No i nie da się go zlizywać tak jak soku :-)
    Ren mnie wkurza tą lekką manipulacją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czasem lekko manipuluje, nikt nie jest idealny :D
      Tak, Lucyfer i Pierdzioszek wymiatają :D
      Wiadomo, lepiej zlizywać sok niż mocz.

      Usuń
  4. Senju też lubi kręgle! O dziwo nie wiedziałam wszystkiego O.o Na przykład tego o Senju :( Bardzo wstyd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też lubi, ale nie chciałam się już powtarzać :)
      To o krzywych palcach to dziś wpadło mi do głowy :d Kaczusia nie może przecież być aż tak idealna :D < ja też mam krzywe buuuu >

      Usuń
    2. Ja mam u rąk krzywe <3
      To muszą być najładniejsze krzywe palce świata <3
      Jeeej, czyli możliwe, że to czego nie pamiętam to teraz wymyślone?

      Usuń
    3. U rąk też mam krzywe (środkowy i serdeczny) :D ale za to długie i zgrabne (i szczupłe) :D paznokcie też podobno zajebiste.
      Powiedzmy, że Kaczu ma najłądniejsze krzywe palce świata :D
      Tak, babi, to jest możliwe :D

      Usuń
  5. Jak czytam, że ktoś jest duży, wysoki i umięśniony to mi się kojarzy jedynie z jakimś rozrośniętym monstrum, typu Hulk, albo King Kong.

    ~Arco Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie z Izasiem i Kasią Babiszona :D

      Usuń

Kaczuszka dziękuje za Twój komentarz ^.^


Autorki-penetratorki: Orzech i Marchew.
2 kg 4 kg Abel Adam Agata Ash atak paniki Babi baner bdsm Benny Berlin bliźniak blokada seksualna boczki bondage bułeczki ChaD Chloe chłosta choinka Chris ciach ciach ciasteczka z "wróżbą" ciąża ciekawostki cosplay Dan Daniel Daren depakine depresja dialogi domek w górach domek w górach cz. II domek w górach cz. III dominacja Emil fajerwerki fani foty w sieci Furi GIF Gina gips gorset gumki gwałt gwóźdź programu Haruki hasło Hayato hipomania HIV hotel Japonia Kaien kampania kanapki kara karteczki Kasjan Ki-Ki kiciusie kłótnia o leki koleś z klubu koncert konie Konrad koszmar koszulki Kot kroniki Kyu leki lesbijki libido lista fantazji lit Lovely Lucyfer łoniaki Makoto maliny Malta mamuśka manga mangaka Mans Marcel Marchew masaż masowanie brzuszka Mei-Mei Miles morze nagrania Naoki napięcie narkotyki Nick niecodzienny dialog nietolerancyjna Saya notka na medal notka świąteczna nowa praca nowy szef nowy wóz obraz obsesja ochroniarz odstawienie leków ogłoszenia parafialne ojciec Kota omdlenie Organizacja oświadczyny palmy papiery paranoja Patrick pączki Phil Pierdzioszek pierścionek pierwszy raz plan plaża plotki pobicie podróż poślubna pogrzeb pojednanie poprawa Senju portret Kaiena porwanie Kota poświęcenie Senju potrącenie praca prezenty propozycja prostytucja prowokacja próba próba gwałtu przedawkowanie przekręt przełom przemiana Kaiena przemówienie przeprowadzka przesłuchanie Yuto przeziębienie przysięga psychiatra PTSD quiz Ramzesik redakcja Reira Ren Riko Rin Risa Rita rocznica bloga rodzice romantyczny Kaien Roy rzecznik prasowy Rżniątko Saen Saki Sandra Satoru Saya schizofrenia Seiko seksoholizm sen Senju seria shotów sesja sesja zdjęciowa Shin Shõ slut SPA spadek libido stalker stany mieszane Steve szantaż ślub Dana śmierć Yuto świadek Święta Święty Mikołaj tabletki tabu tajemnica rodzinna tajemnica Saena tatuaż teamKot terapia test na HIV to tylko włosy tortury Toru Toshiro trasa trawka trójkąt trylogia ślubna część I trylogia ślubna część II trylogia ślubna część III Tulku Tyler ujawnienie się urodziny utrata pracy ważna decyzja ważny wywiad wena wpadka wybite szyby wydanie płyty wyjazd wystawa wywiad Xavier yaoi Yoko Agyness Yuki Yuto zapiski Yuto zdjęcia zemsta zmiana leków zmiana terapeuty znaczenie zapachów żółta kaczuszka na prośbę czytelników