Cześć, pączki. Dzisiejsza notka jest trochę krótka, bo Kuno się przeziębiła i niezbyt jej szło pisanie. Mam też nadzieję, że kolejny wpis wrzucę już za tydzień (nie za miesiąc, jak poprzednio). :D

Enjoy.

piątek, 10 czerwca 2016

Tak się zaczyna... No właśnie, co?

CHRIS

Mój instynkt samozachowawczy chyba mnie zawiódł. Nie wiem, czemu polazłem za Ablem. Czułem, że coś jest nie tak. Powiedział, że wróci na piechotę, bo mieszka niedaleko. Nie wypiłem dużo, ale czułem się pijany. W barze jakieś dziewczyny pytały mnie, czy znam Senju. Fanki Kaiena są wszędzie.
A potem zauważyłem tych kolesi. Było ich dwóch. Chyba śledzili Abla. Ci sami, którzy palili wtedy przy barze. Coś mnie tknęło i poszedłem za nimi. Była druga w nocy, ale ulice nie były całkiem puste, więc nie zwrócili na mnie uwagi. Nie wiedziałem, co zrobić najpierw – dogonić Abla? Zadzwonić na policję? A może nic nie robić i siedzieć cicho? Może wszystko sobie ubzdurałem?
Ale musiałem działać szybko, bo Abel skręcił w boczną uliczkę.
Ci dwaj również.
Cholera, miałem rację!
Zacząłem biec, obmyślając plan ratowania Abla. Senju mówił o psychofanie Kota. Ale może to nie on? Co Abel mógł mieć z tym wspólnego?
Gdy wbiegłem w uliczkę, zamarłem i poczułem dreszcze na całym ciele. 
Myśl, Chris, myśl. Jesteś mądry, dasz radę.
Szarpnął się, ale powalili go na ziemię i zaczęli kopać. Tak po prostu! Bili go na środku ulicy. Było ciemno i głucho. Ani żywej duszy. Wytrzeźwiałem w mig.
Hej, wy? Co do cholery?! – ryknąłem głośno, a oni odwrócili się szybko w moją stronę.
Chyba byli zdziwieni. Nie widziałem ich twarzy, bo byli w kapturach. Modliłem się, żeby Abel widział i zapamiętał.
Nie myślałem. Nie mogłem. Czułem tylko napływ adrenaliny.
Popierdoliło was? – krzyknąłem, idąc w ich stronę.
Miałem nadzieję, że ktoś mnie usłyszy. Każda pomoc była dobra, choć byłem pewien, że rozwalę ich w pojedynkę. Nie z takimi dawałem sobie radę. Sztuki walki jednak się na coś przydały.
Nawet nie walczyli. Grzecznie się zmyli, bo ktoś zapalił światło i otworzył drzwi od balkonu.
Jest cisza nocna, do cholery!
Przepraszam pana – powiedziałem, a potem podbiegłem do Abla. – Hej, w porządku?
Tak, dzięki. – Splunął krwią i wczepił się w moje ramię. - Cholera.
Jesteś cały? – Odgarnąłem mu włosy i zacząłem macać twarz.
Tak.
Miał rozwaloną wargę i kilka zadrapań. Na ciele pewnie też. Byłem wkurzony. Szkoda, że uciekli. Chętnie bym z nimi pogadał. Skurwiele.
Możesz wstać?
Tak. Co ty tu robisz? – Spojrzał na mnie i spróbował się uśmiechnąć.
Nic.
Sam nie wiedziałem, jak to się stało. Po prostu poczułem wtedy, że coś jest nie tak.
Dasz radę iść?
Tak.
Wezwę taksówkę.
Nic mi nie będzie, mieszkam niedaleko. – Syknął i skrzywił się. – Kurwa.
Tak sobie wmawiaj.
Boże, Chris, ja to mam szczęście – powiedział, a ja otarłem mu krew z wargi.  – Chciałeś załatwić ich w pojedynkę? Jesteś szalony.
Nie przejmuj się, umiem się bić.
Tak? – zdziwił się, a niezadowolony mężczyzna zamknął drzwi od balkonu i wyłączył światło.
Kretyn.
Tak, uczyłem się kiedyś sztuk walki, ale to nieważne. – Uśmiechnąłem się, a on pomasował bolący bok. – Na pewno w porządku?
Tak.
Jedziemy do mnie. Nie masz nic do gadania.
Dobra - spojrzał na mnie i zamrugał.

* * * * *
Gdy wyszedł spod prysznica, był spokojniejszy. Szok już pewnie minął. Dałem mu tabletki przeciwbólowe i przyniosłem kanapki.
Nie jestem głodny – powiedział, gdy podałem mu sok. – Naprawdę, dzięki, że się o mnie troszczysz.
Musisz coś zjeść.
Nie chcę.
Na pewno?
Tak.
Dobra, to kładź się do łóżka.
Chris, dziękuję – powiedział i spojrzał mi prosto w oczy. – Nie wiedziałem, że jesteś taki zajebisty.
Nie jestem. – Zaśmiałem się ciepło, a Abel wziął szklankę z sokiem.
Myślisz, że to ten koleś, co śledzi Kota?
Nie wiem.
Może ma wspólników?
Senju mówił, że planują coś z tym zrobić. Ale nie wiem, czy to był on. Zapamiętałeś twarze?
Nie. Jeden miał szramę na policzku. Ogromną. I takie paskudne, żabie usta.
Pogadam jutro z Senju.
Chris?
Tak?
Dziękuję.
Spoko. Odpoczywaj – powiedziałem i pomacałem jego policzek. – Boli cię?
Trochę. Tak.
Biedaku.
Naprawdę chciałeś się z nimi bić? – Uśmiechnął się i wypił sok duszkiem.
No.
Jesteś niesamowity.
Skoro tak mówisz. – Uśmiechnąłem się i przeprowadziłem mu palcami po linii żuchwy. – Odpoczywaj.
Dzięki. A ty gdzie będziesz spać?
W fotelu.
No co ty? Łóżko jest wystarczająco duże! Będzie mi głupio, że...
Naprawdę, to nic takiego. – Uśmiechnąłem się, ale Abel nie dawał za wygraną.
Ale przecież... Chris, czy ty się mnie boisz? – Zamrugał i spojrzał mi w oczy.
Co? – Nie rozumiałem, o co mu chodzi.
Bo jestem gejem, tak?
Co? – Zaśmiałem się i poczułem się głupio.
Cholera. Naprawdę tak pomyślał?
Nie, nie przeszkadza mi to – powiedziałem, patrząc mu prosto w oczy. – Po prostu musisz się wyspać.
Był uroczy.
Jesteś zbyt miły. – Westchnął i położył się do łóżka. – Nie chcę, żebyś spał skulony w fotelu.
Wahałem się. W sumie miał rację, ale... Czy to nie byłoby trochę dziwne?
Dziękuję – dodał po chwili i uśmiechnął się.
Czułem się z siebie dumny. Całe szczęście, że zdążyłem w porę.
Dobra, śpij.
Dzięki.

Spałem w fotelu.

205 komentarzy:

  1. Jaja sobie robisz, dziecko drogie? Gdzie jest kurwa reszta posta? Gdzie trzymanie się za ręce w blasku księżyca, gdzie pocałunki na tle zachodzącego słońca, gdzie anal na krześle?

    Dawaj resztę!

    Chris jest kung-fu pandą? Ambitnie :D. Możesz dodać to do ramki.
    Rycerz na białym koniu <3.

    Biedny Abelek, poobijany :(

    Jeżu, czekam na sex-shota Chrisa i abla ;D

    Szrama na oku? Czyli coś już mają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście: "BYŁ UROCZY" <3

      Usuń
    2. Tak, taki pierwszy krok: był uroczy :D

      a widzisz tu tagi trzymanie się za ręce w blasku księżyca albo anal na krześle? :D Miało być realistycznie. #rycerz

      Tak, już trochę mają. Ogólnie niedługo wszystko się wyjaśni (głownie po notce Senju), ale żeby nie było spojlerów - prawdopodobnie w drugim wpisie Kota będzie TRACH.

      Usuń
    3. Oj tam, pieprzyć realizm, dawaj orgię!

      Kurczę, nie chcę :(

      Ale czekam na następne "kroki" :D

      Usuń
    4. Z kim babi znów chcesz orgie ?

      Usuń
    5. właśnie, właśnie, Kuno - gdzie reszta? :>

      też chcę orgię i nie chcę trachu w w notce Kota. w notce Kota chcę seksy. historia to szczegół

      Usuń
    6. Przecież Chris "nie jest gejem", jak orgia, dziecko? :D
      Zaczyna się słodko i niewinnie.
      Dałam kung fu.
      Osobna ramka z Historiami pobocznymi

      Nie chcesz Kota? Wiem.

      Usuń
    7. LEX, jak to było? Najpierw seks, potem fabuła? :D

      Usuń
    8. o tak, właśnie tak to było :D

      Usuń
    9. Tak, też chcę seksy! Jezusie, jak się boje TRACHU :( Nie wyobrażam sobie jak po czymś takim będzie się zbierał :(

      Oj tam, szczegół, że nie jest gejem. Kaien też nie jest, a orgia z Ablem była!

      Widziałam ramkę :D.

      Chris Kung fu panda <3

      Usuń
    10. kaeien gejem nie jest ? babi czo ty mówisz
      kochanie dwie żony ci nie wystarcza.. orgii sie zachciało..gdzie ta pałka..
      coś ty z kotem chcesz zrobić
      a w nastepnej notce nie bedzie przypadkiem urodzin kota?

      Usuń
    11. No właśnie, ta ramka to nawet nie spojler, tam nie ma Abla ;)
      Trachu Kota? A Senju nie?

      Usuń
    12. "jest kung fu pandą" u Chrisa <3. Jeżu, Kuno, uwielbiam cię <3. A Ethan umie robić piruety na rolkach :D. Taka ciekawostka, jeśli jesteśmy przy skillach :D.

      Usuń
    13. Piruety na rolkach? Gdzie się tego nauczył? :D
      Wyobrażam sobie ramkę Saena: głębokie gardło :D

      Usuń
    14. urodziny i trach omg czo to czo to będzie ojejjj
      wtula się babiszona..

      Usuń
    15. ja się próbuję nauczyć piruetów na rolkach :D
      muszę pomyśleć na skillami swoich bohaterów. bo na razie Kasjuś "jest mądry" i umie farbować włosy, a Edwin gotować xD

      Usuń
    16. Ayami, pierwsza notka będzie urodzinowa, a druga TRACH
      Lex, no właśnie, Edwin UMIE GOTOWAĆ. Ren też : >
      Kasjuś jest mądry :D umie farbować włosy, może zostać fryzjerem albo stylistą.

      Usuń
    17. Kasjuś studiuje i jest mądry :3 ale jeszcze nie wiem co studiuje. myślałam o jakichś okolicach matematyka/fizyka. włosy to tylko for fun :D

      Usuń
    18. Aaaaa rozumiem.....notka trach jak ona moze być....

      Usuń
    19. Może to robić w wolnym czasie? :D
      Emil też studiuje i jest niegłupi :D

      Usuń
    20. jakoś nie widzę Kasjana jako stylistki xD ma Misia do znęcania się :3

      jakoś Emil kojarzy mi się z czymś bardziej humanistycznym

      Usuń
    21. (jestem wnuczką wykładowcy historii, nie obrażam humanistą)

      Usuń
    22. Trenował kiedyś rolkarstwo figutowe, ale przestał.
      Wiem, bardziej gejowej rzeczy nie było :D. Ale to tak fajnie wygląda <3/

      Ja w ogóle nie umiem jeździć na rolkach. A chciałabym się nauczyć.

      "Kasjuś jest mądry i umie farbować włosy" <3
      Wiadomo jakie talenty ma Maks :D.

      Kasjan może studiować Automatykę i Robotykę.

      Daj do ramki Saena głębokie <3

      Emil może studiować jakiś język. Germanistykę na przykład.

      Usuń
    23. Też nie umiem :/

      Nie, głebokie będzie w Ciekawostkach :D w ramce to zbyt zboczone :D

      No, Emil+jezyk.........

      Usuń
    24. rolkarstwa figurowego nie oglądałam, ale na męskie łyżwiarstwo figurowe mogę oglądać godzinami <3

      nie takie trudne ;) chociaż ja nie umiem hamować hamulcem, więc go odmontowałam xD

      ej, właśnie. Maks jest nieśmiały w stosunku do kobiet! :D

      nie może. AiR jest na moim wydziale. nie pasuje tam kompletnie xD ale mógłby studiować to co ja <3

      o, języki mi do Emila pasują :D

      Usuń
    25. Eeee tam :D Od razuz zbyt zboczone :D. A kiedy wypuścisz ciekawostki?

      Ja wolę rolkarstwo bo jakieś takie bardziej... niszowe :D I mniej dystyngowane.

      Tak? Maks nieśmiały?

      Wiem, że nietrudne, ale jakoś nigdy się nie nauczyłam.

      To nie wiem :/ Z niczym mi się nie kojarzy, ale raczej z czymś, czego ja nie umiem :D (bardzo dużo rzeczy)

      Usuń
    26. "Maks jest nieśmiały w stosunku do kobiet" <3

      Usuń
    27. Jak je ogarnę i zredaguję, może w niedzielę... albo jutro. Nie wiem.

      Usuń
    28. o ile tam też są ładni chłopcy w fajnych wdziankach to też mogę pooglądać :3 bo jak w takich stricte sportowych to takie "phi..."

      no przecież na początku Kaśka się musiała domyślać, o co mu chodzi ;) nawet wprost jej na randkę nie zaprosił

      Usuń
    29. Kaśka byłaby jeszcze fajniejsza, gdyby miała penisa :D

      Usuń
    30. a ja właśnie chciałam dziewczynę w opowiadaniu :D to, że została dziewczyną Maksa już nie było planowane xD

      Usuń
    31. Też uważam, że byłaby fajniejsza, ale nie można mieć wszystkiego :(.

      To w ogóle urocze, że Maks jest takim hardkorem, ale przy babach wymięka :D. Ale chyba taki był zamysł, nie?

      A W OGÓLE TO JUTRO SOBOTA! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ <3

      Usuń
    32. No właśnie, jutro sobota ;)

      Usuń
    33. A co jest w sobotę? < szczerzy się >

      Usuń
    34. pączek na śniadanie? nie ma uczelni/pracy? można później wstać? nie mam pojęcia o co Wam chodzi :v

      Usuń
    35. czyzby babi doda jutro rozdział ?

      Usuń
    36. Nosz kurwa. REBEL ART do cholery :D!

      Usuń
    37. spodoba Ci się rozdział :*

      Usuń
    38. Aaaa.a juz mysłałam ze babi da rodział...

      Usuń
    39. Ja najbardziej czekam na rozdział, kiedy Connor się dowie o Murrayu. I na rozdział, kiedy Murray dowie się o Aidenie :D

      Usuń
    40. Niestety nie. Ale jak piszę to znowu coś idzie w nie taką stronę jak zamierzałam.

      Usuń
    41. nie jestem człowiekiem-spojlerem :p

      ale czego Murray ma się dowiedzieć o Aidenie?

      Usuń
    42. Hmmm... W sumie to nie wiem. Zapomniałam że Murray nie będzie odwzajemniał :(

      Usuń
    43. ale ja nic nie mówiłam o nieszczęśliwej miłości! po prostu nie ten poziom :) a Murray sam zaczepiał Aidena przecież ;)

      Usuń
    44. No tak, ale zaczepianie przecież o niczym nie świadczy chyba, nie?

      Czyli będzie odwzajemniona po prostu taka... skromna? To czekam aż oni się spikną :D

      Usuń
    45. "No tak, ale zaczepianie przecież o niczym nie świadczy chyba, nie? " - no, jak ratowanie :D

      Usuń
    46. a Ty zaczepiasz ludzi, którzy Cię nie obchodzą? ;) Murray był zaciekawiony

      Usuń
    47. masz rację, Kuno, dobre porównanie! :D

      Usuń
    48. No ratowanie tym bardziej nie.
      No zaciekawiony, a nie zakochany. Może go zaczepić równie dobrze żeby się z nim zakumplować, a nie żeby z nim być.

      Usuń
    49. nie będzie z nim. tzn nie będzie związku jako takiego

      Usuń
    50. Lex, jak mówi Babiszon: pierdolę, nie czytam!

      :D

      Usuń
    51. zauroczenie, zachwyt, inspiracja i inne takie romantyczne rzeczy :v

      Usuń
    52. Masz w tagach shonen-ai, więc czekamy

      Wyrażanie uczuć w shōnen-ai zazwyczaj ogranicza się jedynie do pocałunków, bądź do lekkich aluzji na temat seksu, brak zaś jest scen erotycznych, które występują w yaoi.

      Usuń
    53. mam, ale to jest romantyczny wątek. to w ogóle nie jest opowiadanie, w którym jest miejsce na takie rzeczy. oni nie będą razem, ale Aiden będzie (jest?) nim zakochany/zauroczony/zainspirowany. będą bliżej, bo obydwaj tego potrzebują, ale no to po prostu nie jest celem tego opowiadania :v

      opowiadanie NADAL jest o Connorze, a Aiden to ważny, ale nadal poboczny wątek

      Usuń
    54. Ale zauroczenie zachwyt inspiracja wzajemne, takie jeden osobno i drugi osobno czy jeden?

      No właśnie to nie będzie taka relacja z pocałunkami choćby tylko z patrzeniem w siebie na lekcjach, tak?

      Wiem, że o Connorze, ale Connor nie jest gejem, a wy mnie znacie przecież :D. Ja głównie czytam dla Aidena i dla relacji Connora z Aidenem.

      Usuń
    55. Murraya za bardzo nie opisuję, ale raczej to wzajemne

      tak, bardziej patrzenie na siebie na lekcjach :) chociaż Murray będzie uczestniczył w życiu Aidena, nie będzie tylko obiektem westchnień

      właściwie najważniejszą rzecz w życiu dla Connora zrobi Aiden ;) < tak, spojler >

      Usuń
    56. Lex, ty kłamczucho :( ja wiem, że to jest o Connorze (niedawno czytałam raz jeszcze starsze rozdziały, jak on był takim buntownikiem), ale jak masz (w kilku rozdziałach?) shonen-ai, to (mimo że to nadal o Connorze, który nie jest gejem) MUSI być jakiś znak, że COŚ między nimi może być. Jakieś niewinne spojrzenia, szybsze oddechy :D romantic stuff :D ty nie musisz przecież tego opisywać, bo ja rozumiem, że to jest o Connorze, ale DAJ JAKIŚ ZNAK, że Aiden jest zafascynowany (romantycznie) Murrayem. :D
      Zresztą, ja wiem, że ty masz już te części napisane i tylko je wrzucasz co sobotę, więc nic nie zmienisz. To będę czekać, jak to się rozwinie.
      Bo ja myślałam, że dasz chociaż, jak tatuś zobaczy, że Aiden dziwnie patrzy na Murraya :D :v

      Usuń
    57. "właściwie najważniejszą rzecz w życiu dla Connora zrobi Aiden ;) < tak, spojler >" - aleee spojler.

      Ja tam wiem, że Connor bzyknie Daisy, ta zaciąży, urodzi mu córeczkę, Connor umrze, a Aiden będzie miał siostre:D

      Usuń
    58. myślę że 2 najbliższe rozdziały coś dadzą :) Connor ogarnie, zrozumie ;)

      Usuń
    59. Connor bzyknie Daisy - nie
      ta zaciąży - siłą rzeczy nie
      urodzi mu córeczkę - też nie
      Connor umrze - też nie
      a Aiden będzie miał siostre - również nie
      :p

      no tak, spojler. bo to oznacza, że w głównym wydarzeniu będą Connor+Aiden :p

      Usuń
    60. Przepraszamm już widzę,że będą zakochane spojrzenia na lekcjach.
      Idź i nie grzesz więcej :D

      Usuń
    61. To się cieszę, że wzajemne :D.

      A to mnie zagięłaś, ciekawe to zrobi. Czekam jak się rozownie ich więź (ale głęboko to zabrzmiało).

      Tak, musi być jakiś znak że coś między nimi jest i jakiś znak, żeby Connor zauważył. Na to najbardziej czekam chyba :D.

      Usuń
    62. NIEPRAWDA, kłamiesz!!!

      Usuń
    63. Oj, tam zaciążyć może, nawet jak on jej nie bzyknie.

      Ufff... już myślałam, że Kuno ma jakieś informacje że Connor umrze O.o.

      Usuń
    64. Babi, a czytałaś końcówkę 1 tomu? ;)

      Usuń
    65. strzelam, że to było do mnie

      Usuń
    66. końcówka to ile rozdziałów (części rozdziałów?)

      Usuń
    67. Przecież to logiczne, że Connor umrze, nie?

      Usuń
    68. zaspojlerowałabym, ale myślę, że dasz radę się domyślić :>

      Usuń
    69. Dobra, nie musisz odpowiadać.
      I tak wiem, że nie odpowiesz :D
      Czekam na Aidena :D

      Usuń
    70. On miał nie przeszczepić wątroby bo nie chciał, tak? Aiden go zmotywuje?

      Usuń
    71. nie, Aiden go nie zmotywuje

      Usuń
    72. Aiden mu odda wątrobę i Aiden umrze.

      Usuń
    73. w ogóle Aiden nie wie nawet, że coś jest Connorowi, bo Connor się nie przyznaje, ale kombinujesz całkiem nieźle ;)

      Usuń
    74. No tak, ale Connor go pokocha i mu się pogorszy i stwierdzi, że nie chce go zostawiać i zdecyduje się na przeszczep i w ogóle m jak miłość.

      Usuń
    75. nie, tak to nie będzie xD

      Usuń
  2. Chris postrach miasta...obronii kazdego..dobry chłopiec
    babi tobie jedno w głowie...
    hahahaha
    a to frajerzy ...jak ich policja złapie to na stos z takimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, chciałam, żeby Chris był zajebisty. Przecież obiecałam, że Abel dostanie cudownego faceta.

      Usuń
    2. a ciekawe kto będzie na górze... typuje na chrisa
      jak dupa z tego euro 2016....nie mozna ogladać meczy innych grup bo polsat wykupił .zła ayami
      nooo nawet sie zapytał czy chcesz jeść to dobry chłopak ahhaha

      Usuń
    3. Zgadujcie, zgadujcie :D
      A nie możesz oglądać w necie?
      Tak, żarełko mu przyniósł. Chris w ogóle jest dobry, dojrzały, mądry i silny :D przecież Senju też go bardzo lubi : >

      Usuń
    4. Dlaczego zaspojlerowalas, ze Chris bedzie z Ablem? -,-

      Usuń
    5. #smuteczek
      Ale nie napisałam, że będą parą.

      Usuń
    6. Jak więcej osoób to w necie kiepsko..
      jak ostatnio to sie zacinało lub trzeba płacić ...chamstwo normalnie
      zna się chłopak na rzeczy :) num senju tez go lubi
      chris mu bronił pić..dobry chris.

      Usuń
    7. "Abel dostanie cudownego faceta" - jak to ładnie brzmi <3

      Ja stawiam, że Abelek będzie na górze.

      Chris jest jest przede wszystkim po prostu, zwyczajnie KOCHANY <3 A po drugie jest blond <3.

      Kuno, nie próbuj teraz udawać, że to coś innego ;). Pewnie dlatego, że to już się tak bardzo przewijało długo długo w komentarzach, że Kuno nie wzięła pod uwagę, że ktoś może jeszcze nie wiedzieć.

      Ja nie oglądam to nie mam problemu :D. #sportowaignoracja

      Usuń
    8. też nie oglądam i nie oszukujmy się - większość wiedziała :D

      Usuń
    9. Nooope, napisałam, że dostanie fajnego faceta, ale przecież nie napisałam, że do bzykania :D to dla tych, co nie wiedzą.
      Ale to chyba od razu wiadomo.
      Ale ja i tak muszę pisać, że nigdzie nie napisałam dosłownie, że oni będą parą albo będą bzyku bzyku : >
      No właśnie,. Chris jest blond. Nie ma długich włosów, a i tak jest zajebisty.

      Usuń
    10. Tak, przy mnie to trudno utrzymać coś w tajemnicy...

      Usuń
    11. ja z tata zawsze a tu dupa....jedynie mecze polski i wybrane niektóre...to ale jednak chamstwooo. i już ...a ja kupiłam lodyy chipsy :) zapas %% hahaha
      ja stawiam ze chris na górze... 1-1 hehe
      ojj nie on jest blond a co jak sie adam do niego doczepi

      Usuń
    12. Co wy z tym Adamem? :D
      mam czipsy, czekają na mnie.

      Usuń
    13. Tak, oczywiście, może przecież dostać fajnego faceta, który mu czasem w ramach znajomości zrobił loda z automatu. Ewentualnie miałby zapasowe klucze, żeby móc włożyć swój klucz do jego dziurki jakby ten był pijany.
      Nie wiem czemu ktoś pomyślał o bzykaniu.

      Usuń
    14. no bo to adam..
      ja się martwie o blodynów by ich adam przypadkiem nie dorwał
      kurdee co jest ucina mi wiadomośc... 3 ostanich słów nie daje...

      Usuń
    15. Eee tam. Abel na górze. JA też chcę lody i czipsy <3

      Usuń
    16. Ja też nie mam pojęcia, czemu ktoś pomyślał o bzykaniu, bo przecież Chris nie jest gejem :D #tag

      Usuń
    17. to zapraszamm...ja ty salon lody chipsy % kanapki i francja rumunia haha :)
      e tam chris na górze

      Usuń
    18. Oczywiście, że nie jest. Przecież mówił, że jest hetero.

      Ayamijj, wbijamy :D

      Usuń
    19. Ja jestem przeziębiona, więc nie wiem...

      Usuń
    20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    21. Babi będziemy tylko sami w tym salonie

      Usuń
    22. To chodź, postawię ci bańki.

      Usuń
    23. My dwie same? To może coś oprócz meczu...? :3

      Usuń
    24. < łapie za cycki >
      oj, przepraszam, odruch.

      Usuń
    25. Dobra, to będę z czipsami i piwem :D

      Usuń
    26. coś oprócz meczu..mówisz :)
      jednak kuno chorona nie gróżna kiedy w salonie dwie dziewczny :)
      hahaha

      Usuń
    27. ,,Nom, chciałam, żeby Chris był zajebisty. Przecież obiecałam, że Abel dostanie cudownego faceta." To jest spojler!!!!! alkeicoP iM azL ;((((

      Usuń
    28. Damian, Ty się jeszcze nie przyzwyczaiłeś, że tu idzie spojler za spojlerem? xD

      Usuń
  3. "plan ratowania Abla"? czyżby Chrisowi na nim zależało? :> dobra, wiem, że on po prostu tak ma

    ♪♫♪Abel się zakochał♪♫♪

    dobrze, że go uratował, szkoda, że spał w fotelu. ogólnie będą genialni :3 już to widać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że dostrzegasz, że będą genialni :D Ale oni są jak ogień i woda :D
      No, też mi się wydaje, że Abel się zakochał. Jak można nie zakochać się w Chrisie? No i #rycerz
      A poza tym, to Chris_nie_jestem_gejem dużo razy dotykał Abla. "Sprawdzał", czy nic mu się nie stało, miział po żuchwie i policzku #poczatki

      Usuń
    2. Senju się jakoś w nim nie zakochał, ani Kot. ani Ren. a Kaien jest zazdrosny i się nie liczy

      i niby mamy wierzyć, że żadnemu z nich nie stanął?

      Usuń
    3. Ablowi mógł stanąć ;) fajne masz rozkminy ;)
      Kot nie obcował bliżej z Chrisem, a Senju bardzo go lubi(może za bardzo), ale ma Kaiena, więc... ;)Kaien na pewno nie :D

      Usuń
    4. jak nie sex-shot to chociaż tyle...

      za bardzo co najwyżej w mniemaniu Kaiena

      Usuń
    5. Myślę, że Chris go uratował, bo uratowałby każdego, kogo by bili. Bo jest dobry i kochany :D.

      Ja tam nie uważam żeby się jakoś bardzo zakochał. Może Chris mu się podoba i teraz będzie mu bliższy, ale żeby od razu zakochanie takie poważne?

      Też czuję, że będą genialni. Aż od czasu poczytalabym tak tylko o nich <3.

      NIE! SENJU GO NIE LUBI ZA BARDZO!
      Kuno, mam cię na celowniku. Spróbuj kurwa go zakochać to ci nogi z dupy powyrywam. Chris ma być po prostu takim typem przyjaciela, który w bardzo krótkim czasie robi się bardzo bliski i daje ci dużo energii i mocno cię uszczęśliwia, ale wciąż jak przyjaciel. I nie ma kurwa innej opcji.

      #babidyktujewarunki

      Usuń
    6. Nie napiszę, czy i jak Abel się zakochał. Tam było: ja myślę, a nie: Abel się zakochał :D

      Babiszon, zluzuj poślady :D Senju nic nie chce od Chrisa :D

      Usuń
    7. oj tam, na poważnie pewnie nie, ale zauroczył się na pewno :)

      a ja bym nie chciała tylko o nich, za bardzo lubię resztę :3

      w sumie właśnie tak sobie wyobrażałam Chrisa :v

      Usuń
    8. Babiszonku spokojnie..złość piękności szkodzii.. głask głaskk

      Usuń
    9. poślady babiszona10 czerwca 2016 17:51

      ()()
      < kilka oddechów >
      () ()

      Usuń
    10. #napalonaBabi
      #chceChrisa

      Lex, fajnie, że nie było szoku :D

      Usuń
    11. hahahahahahaha.. o witam poślady babiszona.hah

      Usuń
    12. No może coś go tam połaskotało na serduchu :D.

      Ja bym nie chciała żeby była dodatkowa część z nimi, bo by był rzadziej Kaien i Senju, ale tak raz na jakiś czas... :D

      Usuń
    13. Jaka napalona? Ja tylko rozluźniam jak prosiłaś :)

      Usuń
    14. #serduchu?

      Już widzę, że rozluźniłaś :D
      Lex, szoku, że właśnie tak wyobrażałaś sobie Chrisa.

      Usuń
  4. Jak to śpiewał Iglesias: "I can be your hero, baby. I can kiss away the pain. I will stand by you forever. "! Dobra, kończę, bo wyjdę na jakieś muzyczne bezguście, a to mi się po prostu skojarzyło... :D

    ~Arco Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błagam, tylko nie Iglesias!

      Usuń
    2. Ja bym tego nawet nie skojarzyła, gdyby to dzisiaj nie leciało w radio i mi się nie wbiło w umysł. Pojęcia nawet nie mam, co ten Iglesias jeszcze śpiewa... :)

      ~Arco Iris

      Usuń
  5. marchewkowe rozkminy:
    właściwie to te wszystkie muzyczno-plastyczne rozkminy w Rebel Arcie to mogliby mieć Kaien z Senju :D (w tych nielicznych chwilach, kiedy myślą tą głową na górze)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Marchewko, ciekawe rozkminy :D

      Usuń
    2. "Kaien, to brzmi tak bardzo czerwono, to taki agresywny kolor. Zagraj tak, żeby więcej było słychać zieleni, przecież to kolor nadziei. I trochę jaśniej"
      "Ależ, kochanie, to powinno być czerwone i gorące, jak moje serce"
      :3

      Usuń
    3. ale takich określeń się też naukowo w inżynierii dźwięku używa! :D coś jest różowe, niebieskie itd w zależności od widma. i te nazwy pochodzą od przesuniętych zakresów częstotliwości kolorów (ta sama kolejność itp). a jasne/ciemne i zimne/ciepłe się normalnie w literaturze naukowej i w testach używa do określania zawartości alikwontów (harmonicznych) :3

      Usuń
    4. Ale Kaien nie studiował inżynierii dźwięku :D
      Jednak faktycznie, dla mnie też czerwony jest gorący i agresywny, niebieski wycisza, a zielony... nie wiem.
      Ale ja lubię wściekłe kolory.
      A Senju czerń (choć mu nie pasuje :D)
      A Kaien... będzie w ciekawostkach (nie, nie różowy :D)

      Usuń
    5. lubienie czarnego jest takie... męskie xD takie w myśl zasady "nie znam się na kolorach, a czarny to zawsze czarny". chociaż Senju powinien się znać, w końcu maluje.

      Kaien mógłby lubić czerwony, ja lubię :3 z Kotem kojarzy mi się zielony i różowy (niesamowite, nie? xD ), a z Renem chabrowy (!)

      ale mogliby mieć jakieś rozmowy o podobieństwach między muzyką i plastyką ;)

      Usuń
    6. Senju jest jak ja: lubi czarny, choć wie, że mu nie pasuje :D
      Bladolicym blondynom rzadko pasuje czysta, głęboka czerń. Teoretycznie Emilowi też powinna nie pasować. Pasuje Renowi :D Ale chabrowy brzmi pięknie. Lubię ten kolor.
      Do Kaiena pasuje mi czerwony (też lubię), ale nie o ten kolor będzie chodziło.
      A czemu z Kotem zielony? Bo ma zielone ślepia? Miau :3 Różowy hehe, wstążeczka?

      Usuń
    7. z tym czarnym to jest jakaś dziwna sprawa w ogóle. bo mi też wiele osób próbowało wmawiać, że jestem bladą blondynką (alabaster, generalnie jestem jasna wiosna (czyt. między wiosną a latem)), więc nie. a pasuje i to bardzo fajnie :D

      też lubię chabrowy :3 obok czerwonego najfajniejszy

      (dorzucamy butelkową zieleń, magentę i... Kiciuś mówi, że to turkus (nie kłócę się z nim, ja nadal tkwię na etapie, w którym istnieje ograniczona liczba nazw kolorów, których nie znam, chociaż kolory rozróżniam. umiem podać kod RGB) i mamy moją szafę)

      dlatego też. i dlatego, że ma brązowe futerko :3 w sumie odnośnie obu kolorów :D

      Usuń
    8. Nie wierzę :D ja jestem Czysta Wiosna i wyglądam mdło ubrana od stóp do głów w głęboką czerń. Generalnie Wiosny+głęboka czerń=źle, choć są typy, które mają gorzej :D
      Mój kolor to niestety wściekły, ciepławy róż - podobno wyglądam w nim obłędnie :D ale wiadomo, nie pasuje do mojej mrocznej duszy :D
      Butelkowy kocham, choć to raczej nie jest mój kolor.

      Lex, czy magenta jest cieplejsza od fuksji? Bo jeśli tak, to może pasować zarówno tobie, jak i mnie :D
      Ale ja i tak mam w dupie porady i noszę:
      czerń
      szarości
      niebieskości
      fiolety
      czerwienie
      paski, kratę i inne geometrie

      O własnie, TURKUS <3

      Może kiedyś dam kwiaty dla Senju :D pewnie żółte, puchate i miękkie :D

      Usuń
    9. nie wierzysz? to patrz
      kumpel mi zrobił z zaskoczenia więc ani nie jest dobrze naświetlone, ani poprawiane itp, ale nadal mi się podoba :3 (i najważniejsze - niekolorowane)

      przy czym ja mam na myśli magentę w druku
      jest cieplejsza, bo ma więcej czerwieni, mniej fioletu

      i gdzie te "wściekłe kolory"? bo widzę tylko czerwień :p

      i będą margaretkami albo żonkilami? :D

      Usuń
    10. Aaaale to się nie liczy! To jest "dobrze", a nie "zajebiście" :D też tak wyglądam w czerni. Najlepiej imho mają Zimy i Ciemna Jesień.
      Ale faktycznie dobrze wyglądasz ;)

      O TAK, to jest właśnie ta magenta! To mój najlepszy kolor :D
      No jak tonie widzisz?! Niebieski, fioletowy, czerwony, turkusowy, magenta-one są czyste i nasycone, bom Czysta. Nie neony przecie mają być.

      Czekam na Rebell.

      Usuń
    11. hym... chcesz robić takie rozróżnienie... ja jakoś tego nie rozdzielam xD jest "ten kolor" albo "nie ten kolor".
      w takim razie w kategorii "zajebiście" byłby raczej chabrowy :D

      czy ja wiem, czy najlepiej... ja bym wcale nie chciała być żadną z nich. tylko żółty bym chciała mieć w gamie, bo taki pozytywny, optymistyczny :D

      w moim rozumieniu wściekłe to by były właśnie czerwony, magenta, amarant, śliwka, malina, limonka... takie bijące po oczach
      a niebieski, turkus, fiolet są takie raczej stonowane

      Usuń
    12. Limonka jest czysta, mocna i fajna :) ;lubię. Ale neonowa limonka już nie.

      Nope, stonowane to te, co mają mało koloru w kolorze. Jasna Wiosna ma właśnie czyste, ale rozbielone, więc złagodzone.

      To jest czysty kolor

      A neony nie pasują nikomu, bo w przyrodzie nie występują. W przyrodzie są kolory czyste i jaskrawe (wiosenna trawa, kolorowe kwiaty, tęcza itd.), ale nie

      Nikt nie nosi takich
      to znaczy, nosi, ale nikomu nie pasują w 100% :D

      Usuń
    13. ej, ja lubię takie kolory! :D (przecież tu jest i chabrowy i magenta)

      Usuń
    14. Jako dodatki owszem, kolczyki, paski, wisiorki itd.

      Fajny test

      Usuń
    15. Senju: - Kochanie, czy ten limonkowy mi pasuje?
      Kaien: - Że co? To jest sałatowy, tak?
      Senju: - Seledynowy.
      Kaien: < dzwoni do Kota >

      Usuń
    16. "Amazing! You're part of the 4%!" :p

      ja mam całe sukienki takie xD

      a z fajnych testów z kolorami to znam taki
      i taki
      wychodzi mi, że jestem robotem xD

      Usuń
    17. to prawie jak ja dzisiaj Kiciusia męczyłam xD

      "Kiciuś, poczebujem Ciem! jakiego koloru jest moja bluzka?" :D

      prawdę mówiąc, bardziej bym wierzyła Senju niż Kaienowi jeśli chodzi o kolory. a najbardziej wierzyłabym Renowi (bo jest wszystkowiedzącym Renem)

      Usuń
    18. Ja też part of the 4% :D
      Ja też bym wierzyła Senju.
      O, mnie jeszcze pasuje lazurowy (nie wiedziałam, że ten kolor tak się nazywa) :D

      Usuń
    19. mnie chyba też, ale mam dosłownie kilka rzeczy w tym kolorze (skoro jest turkus i chabrowy, to może być i taki :D )
      w ogóle uwielbiam siebie w wiśniowym, genialnie mi się z włosami komponuje

      Usuń
    20. Ty na pewno jesteś Jasną Wiosną? :D

      nowa nazwa: #trawiasty :D

      Miałam szafirowe soczewki

      Kurde, ale mnie gardło boli :(

      Usuń
    21. Dlaczego w Rebel Arcie są muzyczno-plastyczne? A nie tylko muzyczne?

      Właśnie też o tym pomyślałam. Ethan miał być synestetą, ale chyba dam to komuś innemu. Już nawet wiem komu.

      Ja lubię oczojebny czerwony najbardziej.

      Jejku, inżynieria dźwięku to chyba dziedzina, której nigdy w życiu bym nie pojęła.

      Ja zupełnie nie ogarniam kolorów, dla mnie są tylko niebieski, czerwony żółty,różowy, brązowy itp. Takie normalne. I ładny i brzydki - jak u faceta :D.

      Ja jestem bardzo bardzo blada, ale czarny mi chyba pasuje. Mam włosy ciemny blond i raczej chłodny ogólnie typ urody

      Ja w ogóle nie ogarniam tych podziałów na chłodne wiosny, ciepłe lata, wichrowe jesienie i inne pierdolety. I z tego co słyszałam to takie trochę naciągane jest.

      JA chcę żółte puchate i miękkie kwaity dla Senju. Ej, mlecze pasują :D>

      Ja noszę wszystko, przeważnie w dupie mam czy mi pasuje. Ale główne noszę czarne bo \m/

      Jejku, ja taki chłop z cyckami mam wrażenie, jakbyście gadali o fizyce. Kurwa, no jaka magenta jaka malina? Różowy i już!

      Ja uważam, że Senju mógłby znać się na kolorach, pewnie miał coś na studiach.

      Lex, zrobiłam ten test z kółkami, powyżej 20 rundy nie dałam rady.

      Jezusie, nie jestem w stanie ogarnąć tego co piszecie. To jest nie po polskiemu!

      Męczybulskie pytanie na dziś niezwiązane z kolorami: Czy Yuki i/albo Emil są homo czy bi? Bo w sumie takich w stu% homo to jest mało w tym opowiadaniu. No Miles, Adrian, Abel. A Yuto?

      Usuń
    22. bo plastyczne też są fajne i tak naprawdę jedne z drugimi są powiązane (+Scott jest tatuażystą czyli plastykiem :D )

      pasowałoby nawet do Ethana :D hym... Niebieskiemu? :>

      jest trochę naciągane, ale dzięki tym dodatkowym (chłodne/ciepłe) jest o niebo mniej naciągane

      o, mlecze też są okej :D

      w sumie to kolory to jest fizyka :3

      Usuń
    23. Nie ma chłodnych wiosen ani ciepłych lt, więc nic nie jest naciągane. Są tylko neutralne. Ale mnie to ogólnie bardzo ciekawi, ale się namęczyłam, póki odkryłam, czym jestem :D

      No magenta (drukarska) jest ciepła, malina chłodna :D

      "
      JA chcę żółte puchate i miękkie kwaity dla Senju. Ej, mlecze pasują :D>" - też myślałam o mleczach! Albo słonecznikach...

      "Ale główne noszę czarne bo \m/" - ja tak samo :3

      Senju zna się na kolorach.

      Emil jest homo, Yuki też (ale




      SPOJLER


      no dobra, nie powiem, ale jest gejem).

      Lex, to ciekawa fizyka. Ja miałam nudy na fizyce w szkole, więc źle to wspominam :/ ale wolałam plastykę (to nic, że nie umiem rysować - tzn. nie umiem ludzi, a chciałabym). A tak w ogóle to muzykę :D

      Usuń
    24. Nie, nie Niebieski. Ten/Ta trzeci/trzecia.

      Nie wiem ja i tak się na tym nie znam. Ja noszę to co mi się podoba, a że jestem bezguściem totalnym to nie musi być ładnie :D.

      Może dlatego kolorów nie ogarniam O.o

      Usuń
    25. Ja słyszałam milion wersji na temat wiosen, zim itp. ale żadnej nie ufam.
      Po cholerę tak sobie komplikować życie?

      I tak uważam, że różowy to różowy :P. Chociaż uczyłam się o kolorach. W technikum nawet miałam z tego sprawdzian.

      Mówiłam, że Kaien z kwiatami to dobry pomysł! Mlecze sią bardziej puchate i miękkie.

      Aha. W sumie nie spodziewałam się. A Kot jest pierwszym facetem Rena? Takim facetem w sensie związku?

      A Yuto jest gejem?

      Ja wolałam fizykę niż muzykę i plastykę, bo na muzyce jak śpiewałam to nauczycielka patrzyła na mnie jakbym zabiła jej rodziców, a baba od plastyki była nudniejsza niż cokolwiek co może być nudne. No i na takich przedmiotach miałam wrażenie, ze marnuję czas i równie dobrze mogłabym mieć w domu. Wolałam fizykę bo miałam wybitną nauczycielkę, która nauczycielem była do dupy, ale człowiekiem wspaniałym :D

      Usuń
    26. szczególnie jeśli chodzi o to, jakie kolory powinny pasować do danego typu urody to też słyszałam miliardy teorii, często sprzecznych. więc tu się zgodzę z Babi. to jest nieraz po prostu kwestia gustu - jakie połączenia komu się podobają.
      btw. ostatnio jak podebrałam komuś dodatek do jakiejś babskiej gazety o kolorach, to nie zgodziłabym się z żadnym z tych ich "idealnych" połączeń :/

      Babi, mnie tak strasznie zaczyna ciekawić ta Twoja edukacja!

      nie znosiłam swoich nauczycieli (miałam też facetów) od muzyki i plastyki :/ i nigdy nie miałam dobrych ocen. fizyka była w miarę. najfajniejszy był polski :D

      Usuń
    27. Wiesz co, Babuś, jak czytam nazwy kolorów na Wiki, to głupieję :D
      Mlecze dla Kaczusi <3
      Emil od początku miał być gejem. Co do Yukiego to on jest, ale miał < pewną sytuację >
      Kot jest pierwszym facetem, z którym Ren jest w związku. Zwykle był tylko z kobietami, ale miał uległych do seksu (facetów).
      Co do Yuto, to nie powiem ;) wrzucę potem w ciekawostkach.
      Ja lubiłam plastykę <3 podobno kiedyś tez umiałam śpiewać :D

      Usuń
    28. Lex, ależ teoria 12 typów to też fizyka ;)
      To jest najgorsze - jest tyle ładnych odcieni, które mi się podobają, ale nie pasują #smuteczek

      Usuń
    29. Do mnie osobiście nie przemawia ani miliard różnych wersji, ani dwie stówy za dobranie w jakiej kiecce możesz chodzić ani to, że urodę każdego z ludzi na świecie można zamknąć w jednym z kilku rodzajów :/

      Mnie się podobają strasznie popieprzone połączenia, które innym się nie podobają.

      Ja w szkole średniej miałam genialnych nauczycieli od zawodowych, fajną babę od polskiego, taką pieprzniętą, która miała wypadek, ale nie chciało jej się w domu siedzieć (mówię, że to fajne, bo większość nauczycieli jak miała katar to nie brało rok wolnego). I kochaną od matmy. A tak to standard. No i fizyka :D.

      Ja byłam w szkole w której uczyli głównie faceci, a ja dostałam same baby prawie :D.

      Dlaczego cię ciekawi?

      Usuń
    30. tak? tego to nie wiem. ale to oznacza, że gdzieś i tak jest zafałszowanie, skoro występują sprzeczne informacje

      Usuń
    31. ja jestem na męskim wydziale, a promotorem jest kobieta ;)

      Usuń
    32. bo brzmi jakby tam było mnóstwo plastycznych, fajnych rzeczy, które chciałabym wiedzieć :3

      (przepraszam, że każde zdanie w osobnym komentarzu)

      Usuń
    33. Ja mam za męski mózg na kolory. A w ogóle ja uważam, że mój facet nie mógłby być nigdy dużo dużo bardziej męski niż ja :D

      Pewnie przespał się z babą Rena. Emil pasuje mi na geja.

      Albo Kaczeńce dla Kaczusi <3.

      Ja też umiałam śpiewać kiedyś, ale potem skończyłam 4 lata i mama przestała mnie okłamywać.

      Mnie wszystko pasuje. Zajebistemu we wszystkim ładni3 <3 #życiewnieświadomości

      Usuń
    34. Nie, Yuki jest dobrym przyjacielem ;)
      O boże, kaczeńce dla Kaczusi :D #cukier
      nie mogę przywrócić do życia drzewka bonsai
      poduszki mnie zaczynają boleć #pms
      jestem przeziębiona
      i głodna
      #bessęsu

      Usuń
    35. Ten sprawdzian z kolorów? Bo ja byłam wtedy w technikum związanym z reklamą i mieliśmy tam o kolorach, ich znaczeniach itp. Nic plastycznego. Ale uczyliśmy się robić ulotki, plakaty, wlepki, inserty, wobblery, pudełka na popcorn itp. Więc nic związanego z plastyką, bo ja jestem takim trochę manualnym gównem :D.

      Usuń
    36. Ale mlecze są bardziej puszyste :3

      Tak? To pewnie próbował, ale mu nie pasowało ;)

      Ja miałam ostatnio zupełnie bezbolesny komfortowy okres i to było zajebiste, bo z jednej strony z głowy na miesiąc, z a drugiej oprócz pilnowania czy nie ma plan pełen komfort :D.

      Ale współczuję.

      Ale chociaż głód da się ogarnąć :D.

      Przestań być przeziębiona, Kuno, to niczemu nie służy.

      Usuń
    37. Kuno, współczuję. może czekolady?

      popieram kaczeńce! :D

      o znaczeniach kolorów itp to lubię sobie czytać :3 (przygarnę wszystko)

      Usuń
    38. Pamiętacie tą moją znajomą od "mówił ci ktoś, że masz fajne cycki?" Jak jestem chora to zawsze wygląda to jakoś tak:
      JA - Kurwa, czuję się jak rzadkie gówno, chyba mam jakąś dziwczą grypę.
      ONA - Po co? Przecież nie idziesz jutro do pracy?

      Nie no też współczuję, Kuno :( < tula >

      Ja mam tak, że mnie interesuje wszystko (co nie jest straszne), co ktoś potrafi mi ciekawie opowiedzieć :D. Nawet mogę słuchać o układaniu kafelków, byle nie na siłę :D. Dlatego nie lubiłam tych przedmiotów niezawodowych w większości w szkole, bo nie mogłam sobie ich wybrać.

      Usuń
    39. innymi słowy, lubisz słuchać albo czytać kogoś, kogo coś pasjonuje? :D
      beznadziejni są prowadzący, którzy mówią na siłę, bo ktoś im coś każe. wtedy nawet najciekawsza rzecz brzmi beznadziejnie

      biedne Wy obie... < tula >

      odpowiedz coś czasem tej swojej znajomej tak, żeby odczuła, może wtedy dotrze do niej, jak się zachowuje

      Usuń
    40. Dokładnie, miałam w gimnazjum babę od biologii, która opowiadała o owsikach i glistach tak, że nie zdziwiłabym się, gdyby hodowała jakieś z ciekawości :D. Nikt oprócz mnie jej nie lubił :D.

      Oj tam, ja ją lubię, po prostu jest dziewczyna pieprznięta :D. Czasem mnie wkurza, bo mnie jej teksty śmieszą, ale nie każdego, więc zdarza mi się jej przywalić za niedelikatność, ale poza tym jest spoko, zaraz po takim tekście wpadnie z piwem ;)

      Usuń
    41. Nie, ja ma bezbolesne okresy, ale kilka dni przed puchną mi poduszki.

      Głód zażegnany :D
      - próbuje nie dawać spojlerów -

      Babiszon, faktycznie cudowna znajoma ;)

      Usuń
    42. No co, ja lubię takich chamskich ludzi :D. W sensie chamskich ale kochanych <3.

      Do ciekawostek?

      Ja mam czasami zupełnie bezbolesne, czasem takie że przez kilka godzin trochę boli brzuch, czasem sraczka, rzygaczka, umieranie na łóżku i obietnice zmiany płci. Więc loteria :D

      Usuń
    43. Dziś mam lenia, więc nie redagowałam ciekawostek #leń

      Sraczka rzygaczka znam to :D
      Zmieniaj :D

      Ale mam lenia o.O
      Chcę nie być przeziębiona

      Usuń
    44. Pytałam o co chodziło ci ze spojlerami, czy może starasz się nie dawać ich w tych ciekawostkach ;).

      E tam, jak głód zaspokojony to leń nie był taki straszny, ja mam czasami takiego, że leżę i mi burczy w brzuchu, bo nie chce mi się kanapki zrobić, więc bywa gorzej :D.

      Usuń
    45. Aha, bo myślałam, że pytasz ogólnie o ciekawostki :)
      Miałam zredagować starą notkę Senju...

      Usuń
    46. Tą z pierwszym seksem *.*?
      < szuka zaklęć uzdrawiających >

      Usuń
    47. Tak ;) < zdejmuje koszulkę - dawaj bańki >

      Usuń
    48. Pamiętam, że w dzieciństwie lubiłam :D
      < dobra, zobaczę, co da się zrobić >
      myśli
      < o kurwa, ja pierdolę >
      pisze
      < o !#@%#$^^%one@##$$5 >
      dobra, ogarniam się

      Usuń
    49. To o kurwa ja pierdolę to odnośnie czego?
      Je nie lubiłam.

      Wróciłam sobie do snu Dana. Myślę, że Dan będzie ojcem chłodnym i niekoniecznie kochającym, ale odpowiedzialnym.

      Usuń
    50. Te kurwy o boże cholery były do notki Senju.
      Próbuję ją ogarnąć. Już prawie koniec.
      Potem przeróbki zdań i korekta końcowa :D Ale pewnie jutro.
      on był wtedy takim uroczym chłopięciem :D

      Dobrze myślisz. Też tak widzę Dana ;)

      Usuń
    51. Kurwde, teraz będę miała wyrzuty sumienia, że cię nakłaniam żebyś pisała jak źle się czujesz. :(

      JEST REBEL ART!

      Usuń
    52. Idę :)
      I dobrze, miej wyrzuty sumienia :)

      Usuń
    53. Ale mnie tu sporo ominęło dzisiaj :)
      Ayamij

      Usuń
    54. Przepraszam :( Jeżu, jaka ja jestem zła. Przepraszam, nie będę więcej :(
      Kurwa mać.
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(
      Przepraszam :(

      Olej mnie następnym razem, ja mam beznadziejny charakter :(. Przepraszam :(
      Kurwa :(
      Przepraszam :(

      Usuń
    55. Ayami, nom :

      BAbiszonie, jesteś rozgrzeszona :) < mizia >

      Usuń
    56. Przepraszam :( Kurwa, ale jestem zła na siebie. Trudno, należy mi się :(
      Przepraszam :(

      Usuń
    57. E tam, nie denerwuj się, złość piękności szkodzi :D przynajmniej mnie zmotywowałaś.

      Usuń
    58. Nie martw się, nie ubędzie mnie, jak będę miała doła przez godzinę czy dwie.
      Nie słuchaj mnie więcej, proszę cię :(

      Usuń

Kaczuszka dziękuje za Twój komentarz ^.^


Autorki-penetratorki: Orzech i Marchew.
2 kg 4 kg Abel Adam Agata Ash atak paniki Babi baner bdsm Benny Berlin bliźniak blokada seksualna boczki bondage bułeczki ChaD Chloe chłosta choinka Chris ciach ciach ciasteczka z "wróżbą" ciąża ciekawostki cosplay Dan Daniel Daren depakine depresja dialogi domek w górach domek w górach cz. II domek w górach cz. III dominacja Emil fajerwerki fani foty w sieci Furi GIF Gina gips gorset gumki gwałt gwóźdź programu Haruki hasło Hayato hipomania HIV hotel Japonia Kaien kampania kanapki kara karteczki Kasjan Ki-Ki kiciusie kłótnia o leki koleś z klubu koncert konie Konrad koszmar koszulki Kot kroniki Kyu leki lesbijki libido lista fantazji lit Lovely Lucyfer łoniaki Makoto maliny Malta mamuśka manga mangaka Mans Marcel Marchew masaż masowanie brzuszka Mei-Mei Miles morze nagrania Naoki napięcie narkotyki Nick niecodzienny dialog nietolerancyjna Saya notka na medal notka świąteczna nowa praca nowy szef nowy wóz obraz obsesja ochroniarz odstawienie leków ogłoszenia parafialne ojciec Kota omdlenie Organizacja oświadczyny palmy papiery paranoja Patrick pączki Phil Pierdzioszek pierścionek pierwszy raz plan plaża plotki pobicie podróż poślubna pogrzeb pojednanie poprawa Senju portret Kaiena porwanie Kota poświęcenie Senju potrącenie praca prezenty propozycja prostytucja prowokacja próba próba gwałtu przedawkowanie przekręt przełom przemiana Kaiena przemówienie przeprowadzka przesłuchanie Yuto przeziębienie przysięga psychiatra PTSD quiz Ramzesik redakcja Reira Ren Riko Rin Risa Rita rocznica bloga rodzice romantyczny Kaien Roy rzecznik prasowy Rżniątko Saen Saki Sandra Satoru Saya schizofrenia Seiko seksoholizm sen Senju seria shotów sesja sesja zdjęciowa Shin Shõ slut SPA spadek libido stalker stany mieszane Steve szantaż ślub Dana śmierć Yuto świadek Święta Święty Mikołaj tabletki tabu tajemnica rodzinna tajemnica Saena tatuaż teamKot terapia test na HIV to tylko włosy tortury Toru Toshiro trasa trawka trójkąt trylogia ślubna część I trylogia ślubna część II trylogia ślubna część III Tulku Tyler ujawnienie się urodziny utrata pracy ważna decyzja ważny wywiad wena wpadka wybite szyby wydanie płyty wyjazd wystawa wywiad Xavier yaoi Yoko Agyness Yuki Yuto zapiski Yuto zdjęcia zemsta zmiana leków zmiana terapeuty znaczenie zapachów żółta kaczuszka na prośbę czytelników